Ik vind in Mijn Zilveren Kruis niet in de informatie die ik nodig heb om een rekening te betalen

Nieuwkomer

een goedenmiddag wij hebben een dochter die vorig jaar geopereerd is aan de heup heeft heupdylapsie

mijn vraag is we hebben behoorlijk onkosten gemaakt dik 5000 km gereden en bepaalde hulpmiddelen gekocht wat ook niet aftrekbaar was zijn die kosten nog nog gedeeltelijk terug te halen van de zorgverzekering een rolstoel en krukken en een wc stoel de km zijn van naar school en fisio therapie en ze loopt bij een pshyoloog omdat ze nog niet kan fietsen ivm alles wat mis kon gaan is ook echt misgegaan voor en na de operatie ik kan dat in mijn polis niet weer terug vinden wij hebben een 3 sterren polis graag reactie hier op

• Zilveren Kruis Online

Ik vind in Mijn Zilveren Kruis niet in de informatie die ik nodig heb om een rekening te betalen

1 ANTWOORD

Re: Ik vind in Mijn Zilveren Kruis niet in de informatie die ik nodig heb om een rekening te betalen

Medewerker

Hallo @jaap gritter,

Wat een heftig verhaal zeg...Jullie hebben het als gezin aardig voor de kiezen gehad. Hoe gaat het nu met jullie dochter? 

Graag geef ik antwoord op de vragen die je stelt.

Vervoer:

Je hebt voor de vergoeding van vervoer toestemming nodig van onze vervoerslijn. Zij beoordelen naar aanleiding van de indicatie of er recht is op vervoer. Het telefoonnummer is: 071 - 365 41 54. Het is mogelijk om achteraf toestemming aan te vragen. De voorwaarden over de vergoeding vervoer kun je hier lezen.

Rolstoel-Krukken-WC stoel:

Je geeft aan dat je deze hulpmiddelen gekocht hebt. Helaas is er geen vergoeding mogelijk.

Deze hulpmiddelen worden namelijk tot 26 weken in bruikleen verstrekt. Hiervoor kun je terecht bij een gecontracteerde leverancier. Heb je de hulpmiddelen voor langere tijd nodig, kun je je melden bij de gemeente (WMO). Ik adviseer je om contact met de gemeente op te nemen en te vragen naar de mogelijkheden.

Ik wens jullie gezin heel veel sterkte toe. Hopelijk dat het in de toekomt wat beter mag gaan. Mocht je nog vragen hebben dan ben je altijd welkom om deze te stellen.

Hartelijke groet, Judith

Wil jij ook een leuke persoonlijke handtekening? Dit kun je gemakkelijk doen via de instellingen van jouw profiel.