Highlighted

Ik mag niet mailen in het weekend?

Geregelde bezoeker

Het idee achter email is dat je een berichtje stuurd en na X aantal tijd een reactie krijgt. Het hele idee achter email is dat je moet wachten. Waarom kan ik in het weekend niet een email sturen, wat maakt het mij uit dat ik wat langer moet wachten, dat is precies het idee van email.

Ik kan niet bellen, ik kan niet whatsappen, ik kan niet via social, het enige wat ik kan is een brief sturen... In deze moderne tijd kan ik geen email sturen... zucht.

Hoe moeilijk wil je het je klanten maken? Doordeweeks heb ik geen tijd om even te chatten, ik moet ook werken. Ik regel de meeste zaken online, via email, waarom kan dat hier niet? Veranderd zilverenkruis soms in een christelijk bedrijf wat geen digitale service aanbiedt op zondag?

Ik mag niet mailen in het weekend?

5 ANTWOORDEN 5

Re: Ik mag niet mailen in het weekend?

Webcare

Goedemiddag Iltar,

Lastig en frustrerend als je ons wilt bereiken op een dag dat we gesloten zijn en we bieden geen alternatieven. Ik begrijp uit jouw reactie dat je op onze contactpagina dus op zondag niet ons e-mailadres zag? Daar ga ik dan nog even voor je achterheen.

Je kan ons overigens een e-mail sturen naar basisverzekering@zilverenkruis.nl. 

Ik zag dat je ook een vraag hebt gesteld over alternatieve geneeswijzen. Daar heeft mijn collega op gereageerd. Als je nog andere vragen hebt, hoor ik of mijn collega die je al een antwoord heeft gegeven dat graag. 

Groeten,

Bas

Fanatiekeling

@Iltar , bij Zilveren Kruis kun je tijdens werktijd nooit mailen. Onder CONTACT staat er dan geen mailadres vermeld. Na werktijd en in het weekend behoort er een webmail-link vermeld te staan. Overigens vind ik dat geen prettig communicatiemedium, omdat je dan zelf geen kopie hebt van de verstuurde mail. De bedrijven maken het zichzelf steeds gemakkelijker: telefoon is voor hen gemakkelijker. Volgens mij ook omdat er dan geen schriftelijk bewijs is van het besprokene. 

Groet, Feina.

Webcare

Dag Feina, 

Een korte aanvulling. De reden dat we liever contact hebben via telefoon, chat, WhatsApp, Facebook of Twitter is dat de communicatie sneller en efficiënter is dan e-mail. Bij dat laatste merken we vaak dat na een aantal mailtjes heen en weer bellen dan toch het makkelijkste is. 

Wil je graag het besprokene op schrift? Dan zijn er naast telefoon en e-mail dus nog vier andere mogelijkheden om met ons in contact te komen en achteraf nog eens te kunnen lezen wat er is besproken.

Groeten,

Bas

Fanatiekeling

Hoe lang is de reactietijd bij Whatsapp? Ik vind dat deze niet langer dan 5 minuten behoort te zijn. 

Groet, Feina.

Community Manager

Bedankt voor je mening, Feina. In praktijk reageren we in de meeste gevallen binnen 30 minuten. Onze verzekerden zijn hier erg tevreden over. We hebben als doel om WhatsApp berichten binnen twee uur af te handelen.

Hartelijke groet,

Jasper

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.