Ik kan mijn gegevens niet wijzigen in mijn zilverenkruis

 Bewerkt 
Nieuwkomer

Ik probeer mijn gegevens te verandere bij mijn zilverenkruis, maar het lukt niet. 

kan iemand me er mee helpen?

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Ik kan mijn gegevens niet wijzigen in mijn zilverenkruis

1 ANTWOORD

Re: Ik kan mijn gegevens niet wijzigen in mijn zilverenkruis

Webcare

Welkom op de community @FoefaHihi

 

Wat vaak voorkomt is dat wij deze melding ontvangen, omdat alleen de verzekeringsnemer de polissen van de meeverzekerde gezinsleden kan aanpassen. Dit lukt dan alleen als hij/zij is ingelogd met een eigen Digid. Mocht jijzelf verzekeringsnemer zijn, dan is het even belangrijk dat je laat weten welke melding je krijgt. Natuurlijk kunnen wij ook met je meekijken en een wijziging doorvoeren. Stuur je dan even een privéberichtje met je relatienummer, geboortedatum en de wijziging die je door wilt voeren? Dan maak ik het voor je in orde! 

 

Groetjes,

 

 

Vind je een bericht leuk en wil je graag je waardering geven? Dit kan door op de Like button te klikken onderaan het bericht.