Ik kan geen contact krijgen

Nieuwkomer

Kan verdomd geen contact maken met jullie vervelende verzekerings instelling omtrent mijn overleden broer die 50 jaar in Aardenburg geeft geleefd dit vanuit België o zo een vreemd land waar alle ziekenhuizen mede in contact staan maar voor één o zo simpel contact via e-mail of Whatsapp niet mogelijk blijkt zijn daaaag idioote blogs of forums of wat dan ook.

Ik kan geen contact krijgen

1 ANTWOORD

Re: Ik kan geen contact krijgen

Moderator

Hallo @Daniel1 

Allereerst wil ik je condoleren met het overlijden van je broer. Sterkte bij de verwerking van het verlies. Ik kan me voorstellen dat er veel op je afkomt.

Als ik het goed begrijp heb je contact met ons willen leggen en is dat niet gelukt. Vervelend dat dat niet gelukt is. Ik kan uitleggen waarom chatten en e-mailen niet altijd kan. De mogelijkheid om te chatten is er alleen als er ook mensen beschikbaar zijn. Buiten kantooruren of als iedereen bezet is, kan chatten niet. 

We weten dat we je het beste kunnen helpen via persoonlijk contact. Daarom is de mogelijkheid om te e-mailen er alleen als de telefoonlijnen gesloten zijn. Door de week is dat na 22.00 uur.

Ik weet niet waarom WhatsAppen niet gelukt is. WhatsAppen vanuit het buitenland zou wel mogelijk moeten zijn. Kon je helemaal niet WhatsAppen? Kreeg je een bepaalde melding? Misschien kun je hier iets meer informatie over geven?

Heb je inmiddels al contact met ons gehad? Waarschijnlijk ben je daar wel al geweest maar voor de volledigheid plaats ik nog even een linkje naar onze contactpagina. Daar vind je ook alle openingstijden. Als je liever contact via de dit topic wil, kan dat natuurlijk ook. Ik heb je telefoonnummer uit dit topic verwijderd omdat iedereen dat kan zien. Ik heb het telefoonnummer wel bewaard. Als ik je nog ergens bij kan helpen, laat het me gerust weten. Ik denk graag met je mee.