Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Hoe declareer ik mijn zorgkosten digitaal of per post?

Nieuwkomer

• Klantcontact
  • Zilveren Kruis Online

Hoe declareer ik mijn zorgkosten digitaal of per post?

3 ANTWOORDEN

Re: ik zou het e.mail adres willen weten voor mijn declaratie te kunnen verzenden

Webcare
Webcare

Hallo Robert, welkom!

Wij hebben geen e-mailadres voor het indienen van declaraties. Je kunt de declaratie namelijk versturen via onze website, of via de declaratie app. Lees meer over de mogelijkheden om de nota naar ons op te sturen via de website

Groetjes, Kim

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Re: ik zou het e.mail adres willen weten voor mijn declaratie te kunnen verzenden

Starter

Wat een gedoe...Ik heb én hoef geen app...

Doe ik het via de mail: moet ik van alles vogelen om 

de declaratie in jpg/pdf of wat dan ook te krijgen.

Ik kan niet eens simpelweg op Word zetten en deze verzenden...

En..HEB ik het voor elkaar qua jpg...ga ik naar de website...

Is er een storing !

Ontieglijk balen: geef gewoon een antwoordnr. voor declaraties...

Kopie nota maken, insturen en klaar is de klant...

Webcare
Webcare

Hallo Carla,

Zeker balen dat er net een storing was toen jij wilde declareren! Over het algemeen werkt het online declareren heel goed. Er wordt dan ook veel gebruik van gemaakt. Wil je het misschien nog een keer proberen? Je hebt geen app nodig, en het kan ook zonder inloggen met je DigiD.

Wil je het toch per post opsturen, dan kan dat ook. Er is geen antwoordnummer, dus je moet wel zelf een postzegel plakken:

Zilveren Kruis

Afd. Declaratieservice

Postbus 70001

3000 KB Rotterdam

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.