Historie zorgkosten inzien in Mijn Zilveren Kruis

Starter

Onze dochter is tm 2016 bij mij op de polis verzekerd geweest. Premie bij ZK vondt zij te hoog en zij is per 1.1.2017 overgestapt.

Helaas is er voor haar geen enkele digitale mogelijkheid om haar "zorggeschiedenis" te bekijken. Ik heb hier al eens over gebeld maar moetst maar een briefje sturen.

Dus; graag historie van klanten en ex klanten gewoon nog zichtbaar houden. 

• Zilveren Kruis Online

Historie zorgkosten inzien in Mijn Zilveren Kruis

3 ANTWOORDEN

Re: Historie zorgkosten

Moderator

Hallo Pietro,

Welkom! Leuk dat je een denk-mee idee hebt ingediend. Ik begrijp dat je graag wil dat jouw dochter nog haar gegevens kan inzien. Ook als zij niet meer bij ons verzekerd is. Weet je of jouw dochter nog wel heeft kunnen inloggen?

Ik ga jouw idee bespreken met mijn collega's van Mijn Zilveren Kruis  Daar kom ik nog op terug.

Re: Historie zorgkosten inzien in Mijn Zilveren Kruis

Starter

Corine bedankt, ik heb de zaken altijd voor mijn dochter geregeld, ook de toegang tot  "mijn  zilveren kruis", zij zat bij mij in het overzicht. 

Re: Historie zorgkosten

Moderator

Hallo Pietro, bedankt voor je reactie. Ik heb navraag gedaan bij ons team van Mijn Zilveren Kruis.  Zij vertelden me dat je dochter nog wel zou moeten kunnen inloggen met haar eigen DigiD. Zij zou dan haar zorgverbruik moeten kunnen raadplegen t/m 2013.

Het klopt dat jij als verzekeringnemer haar zorgverbruik niet kunt inzien. Voor de verzekeringnemer is er alleen de mogelijkheid om het zorgverbruik van gezinsleden te zien wanneer gezinsleden op dit moment meeverzekerd zijn én het gezinslid jonger dan 12 jaar is, of ouder dan 12 jaar en de verzekeringnemer heeft gemachtigd het zorgverbruik te mogen inzien. Je kunt hierover meer lezen op de website bij het overzicht van mogelijkheden Mijn Zilveren Kruis.

Lukt het je dochter niet om in te loggen in Mijn Zilveren Kruis dan gaat er iets mis. Ik kan helpen om uit te laten zoeken wat er dan mis gaat. Als je dat wil, zou je dan de melding willen doorgeven die je dochter te zien krijgt? Aan de hand van de melding kunnen we zien wat er aan de hand is. En of we het kunnen oplossen.

Je had dit topic geplaatst onder 'Denk mee' als tip om bekijken van de historie door ex-klanten mogelijk te maken. Het bekijken van de historie door ex-klanten is wel al mogelijk. Daarom verplaats ik dit topic van 'Denk mee' naar de community onder het onderwerp 'Online'. Daar zullen andere bezoekers van de community die onderwerp waarschijnlijk ook zoeken.