Gegevens declaratie app telefoon

Starter

Wie kan mij vertellen waar ik op een androoid telefoon de gegevens van de declaratie app kan vinden.

Ik heb een nieuwe telefoon en heb de app opnieuw geinstalleerd maar dan moet je ook alle gegevens van jezelf en je gezinsleden allemaal weer invoeren.

Tevens zijn dan alle nota's die je al gedeclareerd hebt niet meer te zien (in de app teminste)

Deze gegevens worden toch ergens opgeslagen(je maakt per slot van rekening een foto van de nota).

Verder is het jammer dat je in de app zelf de gedeclareerde nota's niet meer kunt oproepen.

ik hoor graag 

Gegevens declaratie app telefoon

2 ANTWOORDEN

Re: gegevens declaratie app telefoon

Moderator

@geertpetro

Goede vragen en suggesties, ook je reactie in het andere topic! 

Ik ga dit verder uitzetten bij mijn collega en kom hier nog op terug. 

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Re: Gegevens declaratie app telefoon

Moderator

Ik heb inmiddels meer informatie voor je. Helaas is het niet mogelijk, want deze gegevens zijn beveiligd (ge-encrypted) opgeslagen en vanuit security oogpunt niet benaderbaar dan vanuit de app.

Indien de app op een nieuwe telefoon geïnstalleerd wordt moet alles dus opnieuw ingevuld worden. Ook foto’s (gemaakt met de app) van de gedeclareerde nota’s worden na het versturen van de telefoon verwijderd en zijn dus niet meer aanwezig.

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.