Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.
Highlighted

Frustrerend

Bekend gezicht

Ik heb het even helemaal gehad met de ingewikkeldheid om ZK te kunnen bereiken.

Nu mag ik ook al niet meer in mijn zilveren kruis, omdat mijn "apparaat" daar opeens niet geschikt voor zou zijn.

Krijg ik nu van jullie een nieuw "apparaat", dat wel goed is voor jullie luimen?

Frustrerend

5 ANTWOORDEN 5
Highlighted

Re: Frustrerend

Webcare

Dag Mara, 

Het stapelt wel allemaal op voor je lees ik in je berichten. Ik kan me dan ook helemaal voorstellen dat je het even helemaal hebt gehad.

Om goed antwoord op je vraag te geven, heb ik wat vragen voor je. 

Je geeft aan dat je niet in Mijn Zilveren Kruis komt. Op welk apparaat is dit? En log je in op Mijn Zilveren Kruis via onze site of via de app?

Ik hoor graag van je, dan kan ik dit verder voor je uitzoeken.

Groeten,

Bas

Highlighted

Bekend gezicht

Lol dit bericht heeft me dus nooit bereikt.

Highlighted

Community Manager

Goedemiddag Mara,

Zo, ik moest even goed kijken en ik zie dat het bericht al van 2018 is zelfs. Dat is al een behoorlijke tijd geleden! 

Heeft het bericht je nooit bereikt omdat je geen melding hebt ontvangen dat er was gereageerd? Als dat het geval is kijk ik graag even voor je na of het allemaal goed gaat in de instellingen. We willen natuurlijk niet dat het volgende keer weer misgaat. Hoor het graag van je, Mara!

Zit je trouwens nog steeds met het probleem waar je toen het bericht voor stuurde? Je schreef jouw apparaat niet meer geschikt zou zijn voor het gebruik van Mijn Zilveren Kruis. Mocht je hier nog steeds mee zitten, dan kijken we graag even met je mee naar hoe we het kunnen oplossen. 

Groet, 

Jasper

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.
Highlighted

Bekend gezicht

Hoi Jasper, volgens mij was het een paar dagen later spontaan opgelost.

Ben er daarna niet meer geweest, dus geen idee hoe het er nu mee staat.

Highlighted

Community Manager

Dank voor je snelle reactie, Mara! Fijn dat het probleem zich spontaan heeft opgelost. Mocht je weer tegen problemen aanlopen, dan weet je ons te vinden!

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.