Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Forum opbouw

Fanatiekeling

Ik zou graag hebben dat de Zilveren Kruis Medewerkers direct herkenbaar zijn als medewerker. Als ik nu bijvoorbeeld "kim"zie staan in het overzicht, dan is niet duidelijk wie Kim is. Ik zou daar liever hebben staan:"ZK,Kim". Of alleen ZK, en dan een ondertekening door Kim.

Groet, Feina.

Forum opbouw

7 ANTWOORDEN

Re: Forum opbouw

Medewerker

Hai Feina,

Zover ik het kan zien zijn medewerkers van Zilveren Kruis zichtbaar. Ik zie bij mij tenminste medewerker onder mijn naam staan. Ik hoop dat daarmee je vraag voldoende beantwoord is.

Met vriendelijke groet,

Ron

Fanatiekeling

De namen zijn echter niet herkenbaar in de forumlijst. 

Ik heb de schermafbeelding bijgevoegd bij mijn eerste stuk. 

Groet, Feina.

Community Manager

@Feina Ik begrijp je punt. Wat ik graag van je wil weten is hoe het toevoegen van die informatie je verder helpt en welk probleem het dan oplost. Dan kunnen het team en de ontwikkelaars kijken wat er mogelijk is. 

Fanatiekeling

Ik kan in het overzicht dus zien, wanneer en wie er geantwoord heeft. Maar ik wil graag weten of diegene van Zilveren Kruis is of niet, zonder het topic te hoeven openen. In feite wil ik dus zien of er al reactie van ZK geweest is. Nu weet ik wel dat ik alleen de naam van de laatste reactie zie staan, maar ik zou het toch prettig vinden om dan direct te weten of die persoon een medewerker is.

Dan wil ik nog wijzen op een fout. Als ik antwoord en daarbij " aanhaal" via de knop " aanhalen", dan verschijnt de oorspronkelijke tekst tussen 2 lijnen. Maar bijna altijd verdwijnt de tweede regel, op het moment dat ik ONDER die regel wil gaan typen. 

Groet, Feina.

Community Manager

@Feina Kan je me aangeven waarom je dan wil zien of wij al hebben gereageerd? In principe kan iedereen een antwoord geven en hoeft het niet altijd van ons te komen.

Ik zal kijken of ik het verdwijnen van die tweede regel kan reproduceren en zet het daarna op de lijst van op te lossen items.

Fanatiekeling

Op het niveau van het overzicht van de items is te zien wie er als laatste een bericht heeft gestuurd in dat betreffende topic. Het is voor mij niet interessant om het zoveelste bericht van een deelnemer aan freestyle te lezen, maar ik wil wel graag zien wat zilverenkruis te melden heeft. 

Dus ik heb als bijlage maar weer de schermafbeelding van mijn ipad toegevoegd. Behalve bij " Hanszk" kan ik bij geen van allen direct zien of het medewerkers van zilverenkruis zijn. 

Ik vraag nogmaals om toevoeging van " zk" achter de naam bij alle webcare-medewerkers. Als voorbeeld vandaag de reacttie van een " Judith Vink". Deze persoon is voor mij onbekend, en ik had graag direct geweten, op het hogere niveau, dat zij ZK medewerkster is. Ditzelfde geldt natuurlijk voor alle anderen: Caroline, Erik Koekoek, etc.

Groet, Feina.

Community Manager

@Feina, je wens is duidelijk, ik zal het meegeven aan het team dat de doorontwikkeling doet.