Digitale post ontvangen

Bewerkt 
Starter

Ik wil gewoon aangeven wat ik voortaan digitaal wil ontvangen (uw brf van sept '13) Binnenkomen ging niet dus eerst maar een accound gemaakt.
En nu?
Inloggen met relatienr, OK dat lukt, maar geb datum? hoem letters, getal?
Kortom: onduidelijkheid alom.
Vraag: hoe kan ik dit op eenvoudigweg aangeven?

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Digitale post ontvangen

OPGELOST
2 ANTWOORDEN

Re: Digitale post ontvangen

Bewerkt 
Webcare

Hallo Johan,

Welkom op ons forum!

De brief die je kreeg over 'digitale post ontvangen' verwees naar MijnZilverenKruis, de digitale omgeving op onze website waar jij live en online jouw verzekering kunt beheren en alle informatie kan volgen. Je kunt daar dan ook aangeven dat je bepaalde correspondentie digitaal wilt ontvangen inderdaad.

Om in te loggen heb je je DigiD nodig, aangezien jouw medische informatie versleuteld is en alleen jouw DigiD die kan ontsluiten. Wij zetten jouw medische informatie natuurlijk niet voor jan en alleman te grabbel op internet!

Als je naar onze website gaat, zie je daar bovenaan in het paars "Mijn Zilveren Kruis" staan. Ga daar met je muis overheen dan opent er een menu met daarin in het paars: "Inloggen (via DigiD)".

Zodra je ingelogd bent, is het zaak dat je een e-mailadres invoert waar jij die digitale informatie wilt ontvangen. Dat e-mail adres moet je dan ook bevestigen via een bevestigingsmail, maar het wijst zich eigenlijk vanzelf wanneer je inlogt.
Zodra een bevestigd e-mailadres is ingevoerd in MijnZilverenKruis, kun je aanvinken dat je je polis digitaal wilt hebben.

Kun je zo al even verder, Johan? Laat even horen of het allemaal gelukt is of dat we je nog verder kunnen helpen.

Groetjes,
Jeroen

PS. Ik heb de titel van jouw post aangepast zodat men ons gesprek kan vinden, wanneer andere mensen dezelfde vraag als jij hebben en op ons forum komen zoeken Smiley Knipoog

Wordt lid om te reageren en deel te nemen aan deze community.

Re: Digitale post ontvangen

Nieuwkomer