Digitale polis besparing

Voorbijganger

goedemiddag, ik ben al client en patient bij achmea sinds het nog heette spaarnelanden. er was toen een collectief en dat regelde de ziekte verzekering. dat was vorige eeuw. het motto van spparnelanden was; we delen alles. dus ook de kosten. een echte community, waar iedereen meebetaalde aan het ongeluk van een ander. de sfeer is veranderd in de 21 ste eeuw, ik heb geen zin meer om meetebetalen aan de kosten van een ander. maar hier gaat het over papier niet over sfeer in de maatschap. ik kreeg een bericht, uw polis digitaal of op papier. nu is het zo ik moet aan mijn werkgever bewijzen dat ik een verzekering heb en dat ik die betaal. het bewijs moet een polisblad zijn. ik neem digitaal, en print een kopie uit. wie heeft er nu papier bespaard, zoals in de email staat aangegeven als reden. ik niet. achmea, bespaard  op de slechte manier. groetjes centenweger.

• 2016
  • Communicatie
  • Verzekering
  • Zorgkosten

Digitale polis besparing

2 ANTWOORDEN

Re: Digitale polis besparing

Uitblinker

je kunt hem toch ook mailen naar je werkgever, dan kan hij hem gelijk opslaan in je digitale dossier  Smiley Vrolijk

Re: Digitale polis besparing

Webcare

Hoi @reinier1 wat gaaf dat je al zo lang verzekerd bent bij Zilveren Kruis. Mooi motto van Spaarnelanden: we delen alles, dus ook de kosten. In welk jaar was dit ongeveer? Je suggesties om zorgkosten te besparen zijn altijd welkom, dit kan in het topic Denk Mee. 

@diadino24 Dank voor je tip om het polisblad te mailen. Kun jij hier verder mee @reinier1?

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.