DigiD app

Nieuwkomer

Die DigiD app om in te loggen bij zilverenkruis werkt echt prut

Ik heb net de brief binnen met de code. Dus vol moed begonnen met activeren,  maar drie keer de goede code ingevoerd maar steeds foutmelding. Dus nu weer opnieuw code aanvragen dus weer een dag voorbij. Ik voer drie keer de goede code in en toch geeft de app aan dat het verkeerd is. Of ik dom ben en niet kan lezen.  Nee die app werkt niet goed. Nou allemaal prut prut prut nu weer wachten op de brief met code. Zoveel gedoe wordt er allemaal niet beter op. Zelfs op mijn overheid kan je gewoon inloggen met wachtwoord en paswoord dus ik snap zilveren kruis niet dit is echt klantonvriendlijk en werkt prut

DigiD app

1 ANTWOORD 1

Re: DigiD app

Medewerker

Welkom op de community @EdoJurgenTijssen. Wat irritant dat inloggen met sms niet lukt. Ik denk dat ik weet wat er is mis gaat. Ik vermoed dat je een stap hebt overgeslagen. De code die je van DigiD per post hebt gekregen, heb je nodig om bij DigiD 'inloggen met sms' te activeren. De code moet je dus niet bij onze app maar bij DigiD invullen op deze pagina: https://digid.nl/activeren. Bij de vraag 'Wat wilt u activeren?*' kies je vervolgens de 3e optie: De sms-controle. Dan kun je de code invoeren. Daarna ga je naar Mijn Zilveren Kruis, kies ‘Ik wil inloggen met een controle via sms’. Je ontvangt dan een sms op het gekozen telefoonnummer. Kun je eens kijken of het zo wel lukt?