Declaraties storing?

Bezoeker

Is er een storing bij het declareren? Ik heb volgens de regelen der kunst een PDF gemaakt van de nota's met een voorblad, maar na een poos kreeg ik de boodschap probeer het later opnieuw.

Het document dat schuil ging achter het PDF logo kon ik wel gewoon ophalen en lezen dus begrijp het niet goed. De chatvogel zei eerst dat ik de app moest gebruiken, maar die werkt niet op mijn telefoon, toen moest ik opnieuw inloggen en het opnieuw doen.

Met hetzelfde resultaat. Uiterst frustrerend, vooral het al vierde keer op rij het bos ingestuurd te worden door de chatter. Wanneer is het in orde?

Bob2009

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Declaraties storing?

2 ANTWOORDEN

Re: Declaraties storing?

Webcare

Hey @Bob2009 

Rot om te lezen dat je iedere keer niet duidelijk en goed geholpen wordt via de chat. Je geeft aan dat er een voorblad met nota's ingestuurd is. Mag ik vragen of dit bestand groter dan 5MB is? In dat geval kan het bestand niet door ons opgehaald worden.

Is dit niet het geval, dan ben ik even benieuwd naar het volgende:

- rond welk tijdstip deed de storing zich voor

- ontving je ook een storingsnummer en zo ja, welke?

- welk internetbrowser gebruik je? En welk versienummer?

- gebruik je een PC, laptop, tablet of smartphone?

- gebruik je een apparaat van Apple?

Groetjes, 

Vind je een bericht leuk en wil je graag je waardering geven? Dit kan door op de Like button te klikken onderaan het bericht.

Re: Declaraties storing?

Bezoeker

Ik meende dat een van de uitgangspunten van een onderwerp hier plaatsen een reactie binnen 24 uur; had al niet meer op reactie gerekend.

Ik heb zowel met mijn PC als mijn laptop geprobeerd in te zenden, zowel met Firefox als met Google chrome.

Uiteindelijk werkte het wel maar toen ging het dubbel vanwege de verwarrende boodschappen (probeer het later opnieuw)

Nu zijn de declaraties wel verwerkt maar is het jaartal onjuist ingebracht; na drie telefoontjes eindelijk iemand gesproken die zei :  ja dat is niet juist en wordt gecorrigeerd. Ik ben voorlopig wel klaar met zk.Gefrustreerde smiley