Declaratieoverzicht

Bewerkt 
Voorbijganger

Beste Zilveren Kruis,

Sinds een tijdje maak ik gebruik van de app om mijn declaraties in te dienen. Helemaal geweldig. Gaat lekker soepel en de uitkering is vaak echt binnen 5 werkdagen. Complimenten. Maar binnen dit hele proces verbaas ik mij over 2 dingen. Na een week, en altijd al nadat het geld gestort is, ontvang ik een schriftelijke bevestiging waarin staat dat het binnen 4 dagen gestort gaat worden.  Die komt te laat binnen dus he, :-)). Achterhaald door jullie eigen snelheid. Maar de grootste verbazing is dat dit met de post komt. Zo'n mooie app vraagt om een ingebouwde postbox waarin jullie een digitale terugkoppeling kunnen geven. Scheelt dagen dat die eerder binnen is, maar bedenk eens wat dat voor een papierbesparing zou zijn. En denk eens aan de overig kosten zoals papier, printers, onderhoud en personeel/machines om de geprinte versie te versturen en te bezorgen. Volgens mij is dit dus echt de moeite waard om te onderzoeken. En volgens mij is de wet- en regelgeving hier geen probleem toch? En te gebruiken bij iedereen die declareert via de app.....ben benieuwd of jullie hier al mee bezig zijn of hier iets mee gaan doen?

Groeten Capellenaar

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Declaratieoverzicht

2 ANTWOORDEN

Re: Declaratieoverzicht

Bewerkt 
Moderator
Moderator

Beste Capellenaar,

Wat goed om te lezen dat je tevreden bent over de snelheid van de afhandeling van jouw nota's! Wij zijn het helemaal met je eens wat betreft een digitaal declaratieoverzicht. Dat heeft ook onze voorkeur. Het is dan ook mogelijk online jouw voorkeuren door te geven. Je ontvangt dan een e-mail als het declaratieoverzicht klaar staat. Dit overzicht kun je dan vinden in MijnZilverenkruis als PDF. Het is in MijnZilverenkruis na het sturen van een nota via de app in enkele dagen ook mogelijk te zien dat deze in behandeling is.

Het zou natuurlijk helemaal mooi zijn als dit alles ook in een app verwerkt kan worden. Dit is iets wat wij wel graag willen maar dat gaat helaas nog even duren. Een bevestiging of een update via de app dat de nota is ontvangen/verwerkt zou wel mooi zijn. Ik stuur dit idee direct door naar de afdeling die gaat over de app. 

Re: Declaratieoverzicht

Voorbijganger

Dank voor je reactie. En goed te lezen dat er al mogelijkheden zijn buiten de App. Net gelijk alles op digitaal gezet. Wel zo handig. En zie t.z.t. wel een postbox verschijnen in de App, :-)) Fijne dag verder.

Gr Capellenaar