Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Declaratie online, maar antwoord via de post

Bewerkt 
Nieuwkomer

Ik vind het eigenlijk wat vreemd dat wij als verzekerde de declaraties online kunnen opsturen, maar dat Zilverenkruis de formulieren via de post stuurt. De post bestaat uit de volgende papieren: Betaling nota's, Eigen risico, Notaoverzicht en een nieuwe retourenveloppe (die toch niet gebruikt wordt).
Is het niet mogelijk om, als de verzekerde toestemming geeft, deze formulieren digitaal naar zijn/haar e-mail adres te sturen? Dit scheelt kosten voor Zilverenkruis (misschien dat dit kan worden doorberekend voor een premieverlaging) en voor de verzekerde een berg papier.

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Declaratie online, maar antwoord via de post

OPGELOST
1 ANTWOORD

Re: Declaratie online, maar antwoord via de post

Bewerkt 
Voormalig medewerker Zilveren Kruis

Beste K Brouwer,

Bedankt voor je goede signaal! Op dit moment wordt er hard gewerkt om het technisch mogelijk te maken om correspondentie per email/Mijn Zilveren Kruis te laten verlopen. Tot mijn spijt is het op dit moment nog niet niet mogelijk.
Uiteraard zal dit een keuze worden en kan er in de toekomst ook altijd voor fysieke post gekozen worden.

- Update - Inmiddels is het mogelijk om je voorkeuren aan te passen naar digitaal. Je krijg dan geen declaratie overzichten en polisbladen meer per post. Je kan alles ook inzien via mijn zilveren kruis.