Contact via de community: inloggen mislukt

Nieuwkomer

Community contact start dat is moeilijk. hoe werkt het ?. Is er een introductie program ?  Waardoor mislukt inloggen?   Geef naam en wachtwoord maar wil niet accepteren.  

Contact via de community: inloggen mislukt

9 ANTWOORDEN

Re: Contact

Community Manager

Zo te lezen kom je ergens niet helemaal uit @MartinIbrahimPlasmeijer. Waar kan ik je precies mee helpen?

Ik zie dat je al een account hebt aangemaakt. En het is je ook gelukt om een topic te starten. Daarvoor zou je ingelogd moeten zijn. Je geeft aan naam en wachtwoord niet worden geaccepteerd. Heb je het dan over hetzelfde account? Wanneer krijg je precies deze melding?

Je hebt het ook over een introductie programma. Dit is onze 'help' pagina. Hier kan je erg veel informatie vinden, misschien ook waar jij naar opzoek bent: https://forum.zilverenkruis.nl/t5/help/faqpage
Gisteren heb je als het goed is ook een welkomst privéberichtje gehad van mij. 

Of denk je aan iets anders? Daar ben ik dan wel benieuwd naar!

Deze pagina kan je ook zelf terugvinden. Klik op je gebruikersnaam (helemaal rechts boven in de hoek). Een nieuw menu zal dan openen, met onder andere het knopje 'Help'.

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Re: Contact via de community: inloggen mislukt

Vaste bezoeker

Eva, weet jij waar ik mijn inloggegevens kan wijzigen? Met name ben ik geïnteresseerd in het wijzigen van mijn wachtwoord. Kan die optie niet vinden. Dank

Community Manager

Ik reageer even omdat Eva er vandaag niet is, @HJE.

Je kunt je wachtwoord wijzigen als je op jouw gebruikersnaam klikt. Er opent dan rechts een venster. Kies daar voor 'Mijn instellingen'. Klik op het vinkje bij 'Persoonlijk profiel'. Dan kun je 'wachtwoord' kiezen. Ik doe wat plaatjes erbij. Misschien helpt dat:

wachtwoord.JPGwachtwoord2.JPG

Vaste bezoeker

Top! Gelukt. Dank.

Community Manager

Super @HJE!

Voorbijganger

hello, sir

well thats kinda new !
i ve never heard someone experiencing a problem like this

what exactly did you do to log in ?

Mijn Zilveren Kruis is a secure environment and only you have access. Log in with your DigiD. To log out safely after your visit, click on ‘uitloggen’ (log out). That ensures that no one else has access to your health care information.

regards

jennifer

Community Manager

Thank you for your reaction @jenifermendonza. The problem is already solved so I think @HJE won't react anymore.

Vaste bezoeker

Good morning and thank you all. My log-in problem was solved weeks ago. Old topic I think. But sometimes, when I make a reaction on a topic and push the post-button, my message often sudenly is gone. It happened to me several times. And I hate to type my message again. I was rather upset. So no reactions more from me for a while. And please, can we discuss in Dutch from now on? Dit is géén Engelse site. Fijne dag!

Community Manager

Goed dat je nog even reageert, @HJE. Inloggen in Mijn Zilveren Kruis gaat nu goed, zei je al. Ik lees nu dat het plaatsen van een bericht op de community niet altijd goed gaat. Dat vind ik erg vervelend voor je. Ik wil graag kijken of ik je kan helpen.

Krijg je nog een foutmelding te zien? Of is je tekst 'gewoon weg'? Denk je dat het iets met tijdsverloop te maken kan hebben? Of typ je een bericht en wil je gelijk posten? Welke browser gebruik je? Ik heb geen idee of dat er mee te maken heeft, maar onze technische mensen vragen dat altijd aan me als ik iets wil laten uitzoeken...