Chatten met Zilveren Kruis!

Moderator

Beste forumleden,

Sinds een aantal weken biedt Zilveren Kruis een nieuwe dienst aan via de website: chat! Hier kunnen verzekerden en niet verzekerden hun vragen stellen.

Omdat dit voor ons ook nieuw is, zijn wij erg benieuwd hoe onze forumleden zich een chatdienst als deze voorstellen.
Wat verwachten jullie ervan en hoe moet de chatdienst eruit zien om aan jullie wensen te kunnen voldoen?

Alle ideeën zijn welkom, zodat wij kunnen kijken wat mogelijk is!

Chatten met Zilveren Kruis!

21 ANTWOORDEN

Re: Chatten met Zilveren Kruis!

Fanatiekeling
Chatten is inmiddels al op heel veel websites beschikbaar: banken, zorgverzekeraars, reisbureaus. Dus ik vind dat er niets nieuws onder de zon is. 

Ik heb al gechat ( zie het onderwerp over " aanmelding baby"). Bij ZK werkte het technisch niet goed vond ik. Op mijn Ipad kwam het chat schermpje ergens rechts onderin, de getypte teksten verdwenen onder het toetsenbord. 

Medewerker
Hoi Elze,

Bedankt voor je reactie! Goed dat je aangeeft wat er technisch verbeterd kan worden. Ik zet deze ervaring van jou ook door naar onze ICT afdeling, zodat wij de chat ervaring kunnen blijven verbeteren. Ik zal je op de hoogte houden wanneer de verbetering doorgevoerd wordt. Alle ideeen en verbeterpunten zijn welkom!

Groetjes,
Robert

Nieuwkomer
Ik heb zojuist de chatfunctie gebruikt voor het aanpassen van mijn zorgverzekering. Ben er uitermate blij mee. Op de website had ik veel problemen met DIGID en/of verouderde webbrowser melding. Chatfunctie is een hele aangename aanvulling op jullie dienstverlening. 

Moderator
Hi Kickbakker,

Wat leuk dat je de chat gebruikt en vervolgens nog even een mooi compliment hierover geeft op ons forum! Hoop je vaker terug te zien op ons forum maar ook op de chat!

Nieuwkomer
Wat is het verschil tussen 3 sterren en 2 sterren aanvullende verzekering?
Fysio is het 27 i.p.v. 12 maar de rest?

Moderator
Hoi Bianca,

aanvullend 3 is uitgebreider dan aanvullend 2. Voor een overzicht kun je het beste het vergoedingenoverzicht bekijken.

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Fanatiekeling
Bij mij werkt de chatfunctie niet meer. Ik kan alleen maar gezichtjes typen, geen tekst.

Moderator
He Elze,

de chatfunctie is alleen beschikbaar als er medewerkers beschikbaar zijn. Heb je het probleem met de gezichtjes nog steeds?

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Fanatiekeling
De chatfunctie doet het nu weer. Het probleem met de gezichtjes heeft sel enige weken geduurd. Aan de andere kant was er wel een medewerker maar ik kon niets terugzeggen.

Moderator
Goed om te lezen dat het nu wel goed gaat!

Nieuwkomer

Een welkome aanvulling op de telefonische helpdesk waar je vaak meer dan 15 minuten wachten moet voordat je iemand aan de lijn krijgt

Webcare

Superblij met je enthousiaste reactie.  :-) Ik vind chat zelf ook een hele fijne manier om met klanten en hun vragen te sparren. Is jouw vraag ook helemaal naar wens beantwoord PeerHally?

groet Pauline

Nieuwkomer

Ik zou graag willen dat via live chat vragen beantwoord kunnen worden over alle uiteenlopende zaken. Voor klanten gewoon alles eigenlijk, dus wat ook per telefoon kan.

En voor niet-klanten vragen over verzekeringen

Moderator

Hoi Erik, wat top dat je een account heb aangemaakt om jouw tip met ons te delen! Wanneer je met ons chat via de website kunnen we inderdaad niet alle vragen beantwoorden. Veel vragen zijn best privacy gevoelig (financiele of medische informatie) die we niet via de chat van de website delen. Wat je wel kunt doen is chatten via het klantdomein wanneer je bent ingelogt met je DigiD. Zo hebben wij de bevestiging dat we met de juiste persoon spreken en kunnen we bijna al je vragen via de chat beantwoorden!

Was dat ook je punt Erik? 

Voorbijganger

COMPLIMENT mbt CHATFUNCTIE 
Ideaal die chat !

•  geen lange wachttijd
  • zeer vriendelijke medewerksters
  • als er wat voor je opgezocht wordt, kan je even wat anders doen
  • Al met al, heel tevreden.

COMPLIMENT tbv chatmedewerkster RITA

Ik wil ook graag een extra compliment geven aan de chatmedewerkster Rita waarmee ik een gesprek heb gehad op de 26e jongstleden. Zij nam echt de tijd voor mij en was heel vriendelijk, geduldig en behulpzaam Smiley Vrolijk 
En groot was mijn verbazing toen ik de dag erna een postpakketje ontving (zie bijlage).
Hartelijk dank !! Vrouw LOL

Moderator

@EmW, wat leuk dat je hier dit compliment plaatst! Bedankt daarvoor. 

Heb je bericht ook doorgestuurd naar Rita Smiley Vrolijk 

Bekend gezicht

@Michelle

Ben er een tijdje uit geweest en was ff aan het rondsnuffelen hier Smiley Vrolijk

Mijn complimenten na jullie,dat jullie ook aan de klanten denken!

Nu had ik laatst een zorgcoach nodig van jullie en zag ik per toeval dat je ook kon whatsappen met Zk!

Gelijk ff uitgeprobeerd Smiley Tong

Voor deze uitvindingen een dikke 10 met een griffel Smiley Knipoog

Voorbijganger

Graag gedaan Eva S. en dank voor het doorgeven aan Rita.

NB:
Als ik hier op een bericht reageer kan ik tijdens die reactie dat bericht niet lezen. Voorals als er op meerdere punten gereageerd moet worden, is dat ben lastig (vooral met een vergiet als het mijne ;-) )

Community Manager

@EmW Je hebt gelijk. Snel en gemakkelijk aanpassen lukt helaas nu niet maar ik neem het zeker mee in de volgende werkzaamheden op het forum.