App werkt niet

Nieuwkomer

Goededag,

Ik heb een Galaxy note N7000 en word een beetje horendol van de zilv.kruis app. Ik heb deze vergoeding hard nodig maar krijg het niet verzonden. Het gaat elke keer bijna goed, totdat hij de decla gaat verzenden. Krijg dan het balkje met de snelheid van verzenden ( 30% 40 % etc etc ) en dan ineens..... Zwart scherm en de info dat de app gestopt is. Elke keer weer. Heb ik hem opnw gedownload? Ja.

Wat kan ik doen?

En..Per post gaat niet meer, lees ik? Waarom niet??

Dank alvast,

Hartelijke groet, Claudia

• Zilveren Kruis Online

App werkt niet

8 ANTWOORDEN

Re: App werkt niet

Moderator

Wat vervelend @Clauz37

Goed dat je hier even een berichtje achter laat, ik trek aan de bel bij mijn collega's die gaan over de app. Zodat ze even goed naar de foutmelding kunnen kijken. Hier komen we dus nog op terug!

In de tussentijd reageer ik alvast graag op je andere vraag over declareren. Logisch dat je opzoek gaat naar een andere manier om de declaratie in te dienen. Declareren via de post is ook nog steeds mogelijk. Dit zijn de adresgegevens:

Zilveren Kruis 
Afdeling Declaratieservice 
Postbus 70001 
3000 KB Rotterdam 

Je kan eventueel ook via Mijn Zilveren Kruis declareren. 

Een overzicht van de verschillende manieren van declareren lees je op deze pagina.

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Het uploaden met de declaratie app op Android werkt niet

Voorbijganger

Als ik mijn factuur wil uploaden via de app, stopt het nadat deze 50% geupload is. Ik heb de nieuwste versie van de app en een Huawei P9 plus, ook mijn internetverbinding is goed.

Re: Declaratie app androi

Webcare

Beste Patrick, 

Vervelend dat het declareren met de app niet lukt! 

Er zijn een aantal dingen die je kunt proberen om de app weer werkend te krijgen:
- Sluit je telefoon helemaal af en start hem opnieuw op;
- Verwijder de app, volg de stappen hiervoor en installeer de app opnieuw.

Zou je deze stappen willen proberen? Als het niet gelukt is en je krijgt een foutmelding, zou je die dan willen posten?

Groeten,

Bas

Voorbijganger

Beste Bas,

Ik heb de app verwijderd, de telefoon opnieuw opgestart en daarna de app weer gedownload. Het verzenden blijft nog steeds 'haken' bij 50%. Na een tijdje geeft de app dan aan dat de declaratie niet verstuurd is. Daaronder staat er is helaas iets mis gegaan met het verzenden van uw declaratie. Probeer het nog eens.

Community Manager

Hoi @Patrick1,

In principe zou het goed moeten gaan, je hebt een nieuwe telefoon dus dat zou geen probleem moeten zijn. Een tip is nog om andere apps te sluiten voordat je een bestand uploadt. Foto's die verstuurd worden moeten eerst ge-encrypt worden en dat kan best veel geheugen verbruiken.

Als dat niet werkt heeft onze expert, @laurens, nog een paar aanvullende vragen om uit te kunnen zoeken wat er aan de hand is. Wat voor bestand probeer je te uploaden? Een PDF of een foto? En probeer je meerdere bestanden tegelijk te uploaden? Is het eerder wel gelukt om een bestand te uploaden, of gaat het altijd fout? Met je antwoorden kunnen we op zoek naar waar het fout gaat.

Moderator

@Clauz37

Is het inmiddels gelukt om op een andere manier te declareren? 

Ik heb je topic samengevoegd met een ander topic, omdat jullie een soort gelijk probleem hebben. De tips en oplossingen zijn in iedergeval wel hetzelfde. 

Lees de reactie van Raoul eens door. Lukt het je wel wanneer je de andere apps die draaien uitzet? 

Mocht het niet lukken na het sluiten van de apps, zou je dan ook antwoord willen geven op de vragen die Raoul in zijn reactie heeft staan? Het blijft in situaties als deze altijd lastig. Sommige problemen zitten op een telefoon zelf, waar wij dan weer geen invloed op hebben. Maar collega Laurens zoekt graag uit wat er precies aan de hand is. 

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Voorbijganger

Ik heb het nogmaals geprobeerd, maar nu niet via onze Wifi maar via 4G. Nu werkt het wel! Ik weet dat de Wifi niet top is hier, maar toch vind ik het wel raar dat ik via de ZilverenKruis app dan niks kan versturen.

Community Manager

Hey @Patrick1, zeker vreemd. Ik geef het sowieso door @laurens. Bedankt voor het melden!