App werkt niet

Nieuwkomer

Goededag,

Ik heb een Galaxy note N7000 en word een beetje horendol van de zilv.kruis app. Ik heb deze vergoeding hard nodig maar krijg het niet verzonden. Het gaat elke keer bijna goed, totdat hij de decla gaat verzenden. Krijg dan het balkje met de snelheid van verzenden ( 30% 40 % etc etc ) en dan ineens..... Zwart scherm en de info dat de app gestopt is. Elke keer weer. Heb ik hem opnw gedownload? Ja.

Wat kan ik doen?

 

En..Per post gaat niet meer, lees ik? Waarom niet??

Dank alvast,

Hartelijke groet, Claudia

 

   

App werkt niet

12 ANTWOORDEN

Re: App werkt niet

Moderator

Wat vervelend @Clauz37

Goed dat je hier even een berichtje achter laat, ik trek aan de bel bij mijn collega's die gaan over de app. Zodat ze even goed naar de foutmelding kunnen kijken. Hier komen we dus nog op terug!

 

In de tussentijd reageer ik alvast graag op je andere vraag over declareren. Logisch dat je opzoek gaat naar een andere manier om de declaratie in te dienen. Declareren via de post is ook nog steeds mogelijk. Dit zijn de adresgegevens:

Zilveren Kruis 
Afdeling Declaratieservice 
Postbus 70001 
3000 KB Rotterdam 

 

Je kan eventueel ook via Mijn Zilveren Kruis declareren. 

Een overzicht van de verschillende manieren van declareren lees je op deze pagina.

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Het uploaden met de declaratie app op Android werkt niet

Voorbijganger

Als ik mijn factuur wil uploaden via de app, stopt het nadat deze 50% geupload is. Ik heb de nieuwste versie van de app en een Huawei P9 plus, ook mijn internetverbinding is goed.

Re: Declaratie app androi

Webcare

Beste Patrick, 

Vervelend dat het declareren met de app niet lukt! 

Er zijn een aantal dingen die je kunt proberen om de app weer werkend te krijgen:
- Sluit je telefoon helemaal af en start hem opnieuw op;
- Verwijder de app, volg de stappen hiervoor en installeer de app opnieuw.

Zou je deze stappen willen proberen? Als het niet gelukt is en je krijgt een foutmelding, zou je die dan willen posten?

Groeten,

Bas

Re: Declaratie app androi

Voorbijganger

Beste Bas,

 

Ik heb de app verwijderd, de telefoon opnieuw opgestart en daarna de app weer gedownload. Het verzenden blijft nog steeds 'haken' bij 50%. Na een tijdje geeft de app dan aan dat de declaratie niet verstuurd is. Daaronder staat er is helaas iets mis gegaan met het verzenden van uw declaratie. Probeer het nog eens.

Re: Declaratie app androi

Community Manager

Hoi @Patrick1,

 

In principe zou het goed moeten gaan, je hebt een nieuwe telefoon dus dat zou geen probleem moeten zijn. Een tip is nog om andere apps te sluiten voordat je een bestand uploadt. Foto's die verstuurd worden moeten eerst ge-encrypt worden en dat kan best veel geheugen verbruiken.

Als dat niet werkt heeft onze expert, @laurens, nog een paar aanvullende vragen om uit te kunnen zoeken wat er aan de hand is. Wat voor bestand probeer je te uploaden? Een PDF of een foto? En probeer je meerdere bestanden tegelijk te uploaden? Is het eerder wel gelukt om een bestand te uploaden, of gaat het altijd fout? Met je antwoorden kunnen we op zoek naar waar het fout gaat.

Re: App werkt niet

Moderator

@Clauz37

Is het inmiddels gelukt om op een andere manier te declareren? 

 

Ik heb je topic samengevoegd met een ander topic, omdat jullie een soort gelijk probleem hebben. De tips en oplossingen zijn in iedergeval wel hetzelfde. 

Lees de reactie van Raoul eens door. Lukt het je wel wanneer je de andere apps die draaien uitzet? 

 

Mocht het niet lukken na het sluiten van de apps, zou je dan ook antwoord willen geven op de vragen die Raoul in zijn reactie heeft staan? Het blijft in situaties als deze altijd lastig. Sommige problemen zitten op een telefoon zelf, waar wij dan weer geen invloed op hebben. Maar collega Laurens zoekt graag uit wat er precies aan de hand is. 

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Re: App werkt niet

Voorbijganger

Ik heb het nogmaals geprobeerd, maar nu niet via onze Wifi maar via 4G. Nu werkt het wel! Ik weet dat de Wifi niet top is hier, maar toch vind ik het wel raar dat ik via de ZilverenKruis app dan niks kan versturen.

Re: App werkt niet

Community Manager

Hey @Patrick1, zeker vreemd. Ik geef het sowieso door @laurens. Bedankt voor het melden!

Re: App werkt niet

Starter

Dag mensen,

Hier hetzelfde probleem,app loopt vast.

ik volg de stappen die staan bij de uitleg; een pdf openen, tik op het deel-icoon zilverenkruis app, vul de pincode in.Tot hier gaat het goed maar dan verschijn de pdf niet?

 

Heb net gebeld met de klantenservice en die meneer wist mij te vertellen dat je geen pdf kan up-loaden met de app??Terwijl de uitleg toch echt in de app staat.Volgens hem kan je alleen een foto up-loaden?

Volgens mij klopt deze info niet.

 

Kan iemand mij verder helpen,dit is zo onhandig.

Vriendelijke groet,Wilma

 

Re: App werkt niet

Moderator

Wat vervelend dat het declareren niet lukt Wilma. Ik wil meteen even wat recht zetten. Het declareren van een pdf is wel mogelijk met deze app. Jammer dat je de foute informatie hebt gekregen. 

 

Heb meteen even contact gehad met de beheerders van de app. Er is op dit moment geen storing bekend. Dus het lijkt meer te gaan over een individuele storing.

 

Er zijn wel een aantal dingen die van belang zijn wanneer het gaat over pdf. Je kan er namelijk maar 1 uploaden per keer. Ook komen we wel eens tegen (bij andere programma's) dat een pdf met een naam met twee punten een fout geeft. Bijvoorbeeld: naam..pdf i.p.v. naam.pdf
Speelt één van deze twee punten misschien? 

 

Er zijn nog twee algemene tips, die hier ook in dit topic staan. Probeer het eens nadat je alle andere applicaties hebt afgesloten. Soms wil een keer opnieuw installeren van de app ook wel eens helpen. 

 

Is het dit allemaal niet? Dan kijken we graag verder. Daarvoor hebben we wel wat meer gegevens nodig: 

- Heb je wel eens met succes een pdf (of foto) kunnen insturen via de app? 
- Wat is je type smartphone en de versie Android/iOS?
- Indien je een specifieke foutmelding krijgt is dit ook belangrijk om te weten.

 

Laat je het nog even weten Wilma?

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Re: App werkt niet

Starter

Hoi Eva,

Bedankt voor je reactie!

Ik ben de oplossingen die jij hebt voorgesteld even nagelopen.

Het pdf bestand is verstuurd naar mij ( van de ortho) met het factuurnummer er staat achter .PDF

Ik kan wel een foto via de app versturen.

Gebruik daarvoor een I-phone 6 

Heb de app net opnieuw geïnstalleerd en het werkt nog niet helaas.

 

Ik open het PDF bestand,klik op het deel bestand en kies dan jullie icoon om te openen.

Dan vul ik mijn pincode in en krijg dan te zien;Declaratie indienen daar zou een afbeelding van mijn gekozen PDF bestand moeten staan maar die krijg ik niet te zien.Als ik dan op het vergrootglas klik om het bestand beter te bekijken dan sluit de app af.

Ik doe wellicht iets verkeerd maar ik zie niet wat😉

Vriendelijke groet van Wilma

Re: App werkt niet

Moderator

Bedankt voor al je informatie @Wilma1. Wat vervelend zeg dat het maar niet lukt. Ondanks als je pogingen. Ik heb ook niet het idee dat jij iets verkeerd doet hoor Smiley Vrolijk 

De beheerder van de app leest mee en vraagt of dat je misschien de PDF zou kunnen sturen naar mij? Om te controleren of dat het probleem misschien daarin zit. 

 

Is dat mogelijk? Je kan dit naar mij sturen middels een privébericht. Dan gaat je nota ook niet openbaar. 

Klik hier boven op mijn naam. Je komt dan op een nieuw scherm, mijn profiel overzicht. Onder mijn foto staat een paars/roze knop: een bericht verzenden. Dan zit je meteen in het privébericht! 

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.