App (iOS) werkt niet

Starter

De Zilverenkruis app werkt al enige tijd niet. Als je de gegevens van verzekerden invoerd onthoudt de app deze niet en kan ik geen declaraties indienen. Ik heb de app al opnieuw geïnstalleerd, maar nog steeds hetzelfde probleem. Is dit een bekend probleem en is er een oplossing voor?

dank en grt,
Martijn

• Zilveren Kruis Online

App (iOS) werkt niet

6 ANTWOORDEN

Re: App (iOS) werkt niet

Moderator

Hoi Martijn, wat irritant dat de app bij jou al enige tijd niet werkt! Het is inderdaad een probleem wat we vaker horen bij iOS. De oplossing voor dit probleem is eigenlijk om de app te verwijderen en opnieuw te downloaden. Ik begrijp dat je dit al hebt gedaan? Ik ga voor je bij onze experts navragen of er nog andere opties zijn Martijn.

Ik kom er maandag bij je op terug!

Fanatiekeling

Ik vind dat als er problemen zijn ergens bij Zilveren Kruis, dat dit gemeld moet worden ergens op een goede plek op de website. 

Ik meen op dit forum al vaker gehoord te hebben dat bepaalde problemen bij Zilveren Kruis bekend zijn, maar dat dit niet wordt doorgegeven. 

Ik had zelf een probleem bij het automatisch invullen van het contactformulier vanuit IOS. Op de meeste moderne website is het mogelijk om de eigen NAW-gegevens ' automatisch' in te vullen vanuit een contact. Dit lukte  niet bij Zilveren Kruis. Is dit een storing of is het zo de bedoeling  ? 

Groet, Feina.

Moderator

Goedemiddag Martijn, bedankt voor je geduld. Mijn collega van de afdeling online geeft het volgende mee: 

Er is een work-around om dit te herstellen. Zie ook de veelgestelde vragen.  

Waarom kan ik geen verzekerden toevoegen in mijn app?

Dat kan komen doordat u de app net of opnieuw geïnstalleerd heeft.

Zo lukt het wel

• Maak (eenmalig) een nieuwe pincode aan.
  • Sluit de app af als deze nog actief is
  • Start de app
  • Tik links onder op de link “Vergeten”
  • Beantwoord de vraag 'Wilt u doorgaan?' met 'Ja'
  • Kies nu een nieuwe pincode
  • Bevestig de pincode door deze opnieuw in te voeren
  • U kunt nu weer verzekerden toevoegen in de app

Dus niet opnieuw installeren, maar het wachtwoord resetten.

Het veelgestelde vragen stuk op de website is vermoedelijk waar jij naar zoekt @Feina?

De vraag over het automatisch invullen van je gegevens zoek ik nog uit! 

Laat je weten of het is gelukt Martijn?

Starter

dank! ga ik proberen.

Moderator

Is het gelukt Martijn?

Fanatiekeling

@Michelle schreef " Het veelgestelde vragen stuk op de website is vermoedelijk waar jij naar zoekt @Feina?" 

Nee, ik bedoel niet de FAQ. 

Als er ergens een probleem is, bijvoorbeeld met de website, met de telefoon, met de app, met mijnzilverenkruis, etc.dan behoort dit duidelijk op de homelgina van de website te worden meegedeeld. Dus niet ergens achteraf op de FAQ. Zilvereen Kruis moet de vragen niet afwachten, maar moet direect zelf de problemen aanmelden en ook aangeven wanneer het opgelost is.

Groet, Feina.