Achternaam niet goed geschreven

Voorbijganger

Zijn er meer mensen bij wie er een leesteken op de achternaam niet door Zilveren Kruis gebruikt wordt, terwijl de basis gegevens gemeente wel kloppen?

Ik erger en irriteer me er mateloos aan, ze schijnen het niet te kunnen aanpassen...........anno 2018!!!

Achternaam niet goed geschreven

3 ANTWOORDEN

Re: Achternaam niet goed geschreven

Community Manager

Welkom op de community @Arlette. Wat vervelend dat we jouw naam niet goed schrijven! Ik wil graag voor je nagaan waar het mis gaat en of het door ons op te lossen is.

Kun je laten weten waar jouw naam niet goed geschreven wordt?

Wij gebruiken namelijk verschillende systemen waar we informatie ophalen. Staat jouw naam niet goed op de zorgpas? Op een brief? Of in Mijn Zilveren Kruis? Of ergens anders? Als je dat wil laten weten, dan ga we bij 'de bron' navraag doen.

Voorbijganger

Op de zorgpas, op brieven,  alleen op de app op mijn telefoon wel.......

En omdat het niet goed op de pas staat, staat het ook niet goed in de administratie van ziekenhuizen etc.

Voormalig medewerker Zilveren Kruis

Beste @Arlette,

Ik kan me voorstellen dat je daar niet vrolijk van wordt. 

Op dit moment gaat het dus eigenlijk alleen goed op de app.

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met daarin je relatienummer en de naam zoals we die nu gebruiken en wat de juiste moet zijn? Dan ga ik verder om te kijken of wij dit kunnen oplossen.

Je kunt een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en op bericht versturen te klikken. Let erop dat je wel moet ingelogd zijn om dit te kunnen doen.

Groeten,

Jordan