ziekenhuis opname, of 'its friday, but sunday's a comin'

Medewerker
Als medewerker timmer je samen met collega’s aan de ingeslagen weg, en soms, als je geluk hebt, mag je ook nieuwe wegen helpen uithakken. Maar het is zeker niet altijd zo dat je die wegen zelf bewandelen. Dus, eerst vanuit overtuiging, inspiratie, geef het een naam, creëer je samen iets uit het niets, en dan kijk je toe hoe dat groeit, maar steeds vanuit de ‘dugout’, als het ware. Mijn rol bij ZK liet me de community opstarten, maar ik heb me amper tot nooit bevoegd gevoeld tot inhoudelijk mengen in de gestarte discussies. 

Wat een geluk (sic) dan, dat ik onverwacht me toch bevind op de community van ZK, maar dan vanuit de luxe positie van klant. Nu, aan mij de dubieuze eer om binnen anderhalf jaar, en voor verschillende kwalen, 2 keer opgenomen te mogen worden in het HMC ziekenhuis. En terwijl het nooit in het rijtje valt van plekken te bezoeken als het dagen lang regent en je je kapot verveelt, kan ik alleen zeggen dat als het een keer regent, figuratively speaking, en je moet, wat is het ongelooflijk fijn om compleet ontzorgt te worden in het HMC. Alleen maar lof voor de verschillende collega’s en hun disciplines die het mij het zo makkelijk mogelijk hebben gemaakt de afgelopen 2 dagen. Van de opname lounge, anesthesie, de OK, recovery en de afdeling (incl. de catering), (nou, mss niet de catering) enorm bedankt! En natuurlijk, 'a special thanks to’ neurochirurg mw. Ter Wengel, wie het werk van al haar collega’s allemaal uiteindelijk waarmaakte! 

Maar nu komt het, want mijn dank heb ik al gericht aan de collega’s in het ziekenhuis; het zit zo. Ik kan nooit weten hoe goed de geleverde zorg zou zijn geweest zonder ZK en haar inkoop interventies en ambities op het gebied van kwaliteit van zorg, bijvoorbeeld. Natuurlijk pluk ik de vruchten nu van vele inspanningen uit allerlei bronnen, zowel individueel als collectief. Maar de inspanningen van mijn collega’s bij ZK op het gebied ban MSZ en kwaliteit maken me trots voelen. Trots op een manier dat ik nooit eerder had kunnen bedenken. Julie hebben jullie ingespannen, letterlijk, voor mij. 

Het is Black Friday, maar zoals de baptist preacher ooit zei, 'Sunday’s a comin’!’ Mijn afgelopen twee jaar zijn niet de meest happy shiny geweest, maar mede dankzij de hard voor gewerkt en gewonnen zorg in NL heb ik samen met vele klanten een vooruitzicht waar ik anders naar had kunnen fluiten. Weet ik zeker. 

ziekenhuis opname, of 'its friday, but sunday's a comin'

1 ANTWOORD 1

Re: ziekenhuis opname, of 'its friday, but sunday's a comin'

Webcare

Hoe gaat het nu met je? Wat leuk dat je de community opzoekt om je waardering te uiten.

Fijn dat jij je zo goed geholpen voelt in het HMC ziekenhuis. Ken je trouwens  Zorgkaart Nederland waar je jouw ervaring nog eens kunt delen?

Ik laat onze collega's van o.a. Zorginkoop je mooie bericht zeker zien. We duimen dat er alleen nog maar happy shiny jaren komen voor jou.

Zet 'm op Pete. :-)

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.