Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

blijft zorg in het gelre in apeldoorn van kracht bij de basispolis agis van 104,95?

Bewerkt 
Nieuwkomer

n.a.v. art. in de stentor van 31/1/2015. blijft voor klantn met basispolis agis zorg in gelre apeldoorn gewoon beschikbaaar, evenals bloedprikken in apeldoorn.

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

blijft zorg in het gelre in apeldoorn van kracht bij de basispolis agis van 104,95?

OPGELOST
1 ANTWOORD

Re: blijft zorg in het gelre in apeldoorn van kracht bij de basispolis agis van 104,95?

Moderator

Goedemiddag Marj,

Wanneer jij verzekerd bent met een Agis Basispolis kun je bij elk ziekenhuis terecht in Nederland. Ook bij het Gelre ziekenhuis in Apeldoorn.

Alleen bij de Basis Budget (internet Basispolis van Agis) zijn er een aantal ziekenhuizen geselecteerd waar je met deze polis naar toe kunt voor een 100% vergoeding. Uiteraard kun je bij elk ziekenhuis terecht wanneer het gaat om spoedeisende hulp.

Ik lees uit je bericht dat er toch naar aanleiding van berichten in het nieuws wat onduidelijkheid was. Misschien vind je het interessant het Kennisbank artikel te lezen over de budgetpolissen en andere soorten basisverzekeringen.

Ik hoop dat je aan deze informatie voldoende hebt. Wanneer je toch nog vragen hebt hoor ik het graag.

Groet Michelle