Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Wachtlijst bemiddeling

Bewerkt 
Nieuwkomer

Mijn moeder staat al enige tijd op wachtlijst voor oogafdeling in Medisch Maxima ziekenhuis Veldhoven en krijgt nu bericht dat het nog heel lang gaat duren. Ik wil wachtlijstbemiddeling: bij welk ziekenhuis in regio Eindhoven is op korte termijn een afspraak te maken?

Alternatief:  Maria ziekenhuis in  Overpelt in België. Kan ik hiervoor een verwijzing krijgen? Of een ander ziekenhuis net over de grens?

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Wachtlijst bemiddeling

2 ANTWOORDEN

Re: Wachtlijst bemiddeling

Expert

Hallo Jose,

Het is ons bekend dat de afdeling Oogheelkunde in het Maxima Medisch Centrum in Veldhoven en Eindhoven een lange wachttijd heeft. Dit ziekenhuis heeft een patiëntenstop. We hebben met een aantal ziekenhuizen in België een overeenkomst. We spreken graag met je door wat de mogelijkheden voor je moeder zijn.

Ik adviseer je om contact op te nemen met de Zorgcoach. We zijn op werkdagen tussen 8.00 en 18.00 uur te bereiken op telefoonnummer 071-36 40 280. Chatten kan ook!

Zorgcoach Zilveren Kruis

Re: Wachtlijst bemiddeling

Bewerkt 
Fanatiekeling

Als uw moeder naar een niet-gecontracteerd ziekenhuis zou willen gaan, is het handiger als ze een restitutieverzekering heeft, want dan is de vergoeding hoger dan als ze de gewone verzekering, de naturaverzekering, " Zeker" heeft. U heeft nu nog 50 minuten om een mail via "mijnzilverenkruis" van uw moeder te sturen dat zij kiest voor de verzekering " exclusief". 

ps en een patientenstop? Zou het kunnen zijn dat er alleen een stop is voor patienten van zilveren kruis?

Groet, Feina.