Vergoeding operatie keelamandelen en verkleining huig

Bewerkt 
Starter

Wordt een operatie aan keelamandelen en verkleinen van de huig ook vergoed ter vermindering van extreem snurken. Er dient ook nog eerst een preoperatief narcoseonderzoek plaats te vinden. Heb alles doorgezocht, maar kan dit nergens vinden in de vergoedingen.

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Vergoeding operatie keelamandelen en verkleining huig

3 ANTWOORDEN

Re: Vergoeding operatie keelamandelen en verkleining huig

Bewerkt 
Fanatiekeling

Ik verwacht dat dit een normale medische indicatie is. De KNO arts weet dit. Als het niet onder de basisverzekering zou vallen, zou de KNO arts dit je (moeten) vertellen. Denk aan het eigen risico.

Groet, Feina.

Starter

Bedankt, ja Eigen risico bekend, maar die komt toch wel op Man Verdrietig Arts gaf aan dat het normaal meestal wel gedekt wordt maar ik het voor de zekerheid even moest checken. Maar specifiek kon ik er niet wat over vinden. Het is verder zover ik begreep inderdaad gewoon medische indiccatie dus lijkt me dan ook verder prima.

Moderator

@HendrikSchreurs wat @Feina zegt klopt! De KNO arts zou je dit moeten vertellen. Als deze twijfelt is het goed om na te vragen met welke code de KNO arts de behandeling bij ons zal declareren. Wij kunnen namelijk met deze code bekijken of dit wel of geen verzekerde zorg is.