Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Vergoeding kinderopvang bij ziekenhuisopname ouder

Bewerkt 
Nieuwkomer

Graag wil ik gebruik maken van deze regeling. Wat mij niet duidelijk is wanneer de kinderopvang ingezet kan worden en of dat ook door een zelfgekozen iemand gedaan kan worden en hoe dan de vergoeding geregeld is.
ik lig sinds maandag in het ziekenhuis en heb echt dringend hulp nodig voor opvang van mijn dochter van 4 

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Vergoeding kinderopvang bij ziekenhuisopname ouder

OPGELOST
1 ANTWOORD

Re: Vergoeding kinderopvang bij ziekenhuisopname ouder

Webcare
Molly schreef:
Graag wil ik gebruik maken van deze regeling. Wat mij niet duidelijk is wanneer de kinderopvang ingezet kan worden en of dat ook door een zelfgekozen iemand gedaan kan worden en hoe dan de vergoeding geregeld is.
ik lig sinds maandag in het ziekenhuis en heb echt dringend hulp nodig voor opvang van mijn dochter van 4 

Beste Molly,
Kan me goed voorstellen dat je veel zorgen hebt rond de opvang van je kind.
Ik hoop dat je inmiddels wel hulp gevonden hebt.

Er is een vergoeding uit de aanvullende verzekering voor kinderopvang bij ziekenhuisopname als één van de ouders is opgenomen in een ziekenhuis.
Hier lees je meer informatie:
de opgenomen ouder moet verzekerd zijn bij Achmea,
De opvang gaat in vanaf de 3e dag van de ziekenhuisopname van de ouder,
De kinderopvang moet plaatsvinden op je woonadres.
Het aantal uren is afhankelijk van de situatie.

Je kunt maandag contact opnemen met de Zorgregelaar.Onze collega's kunnen je meer vertellen wat er mogelijk is.

Ik wens je een spoedig herstel en hoop dat je je snel weer beter zal voelen.
Je vraag verplaats ik naar het forum voorwaarden en vergoedingen.

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.