Tijdens borstverkleining gelijk lipoom verwijderd

Nieuwkomer
In april verwijzing gehad voor bergman. Aanvraag goed gekeurd door zk voor borstverkleining. Ook doorgestuurd voor lipoom op ribbemboog naar reinier fe graaf door huisarts. Daar afspraak voor verwijderen gemaakt. Kom op dr kleine ok chirurg wil niet opeteren is te groot en zegt vraag het san dd pc wantt daar kom je toch nog. Nu 2 september geopereerd in vergman en idd heeft de pc gelijk mijn lipoom verwijderd maar nu vraag ik mij af dit eordt toch ook vergoed. Scheelt een extra operatie

Tijdens borstverkleining gelijk lipoom verwijderd

1 ANTWOORD 1

Re: Tijdens borstverkleining gelijk lipoom verwijderd

Webcare

Dag Anja,

Welkom op het forum!

Als ik je goed begrijp, heb je van ons toestemming gekregen voor een borstverkleining. Daarnaast heb je een verwijzing van de huisarts gekregen voor het verwijderen van lipoedeem. De borstverkleining en de operatie van het lipoedeem zouden in twee verschillende ziekenhuizen gebeuren.

De borstverkleining is nu tegelijkertijd met het verwijderen van de lipoedeem gebeurd. Dat is in de Bergman-kliniek gedaan. En nu wil je weten of dat verwijderen wel wordt vergoed. Klopt dat zo?

Om je vraag goed te beantwoorden heb ik meer informatie nodig. Deze medische informatie bespreken we helaas niet via het forum. Dit komt door privacywetgeving.

Je kan het beste met mijn collega's bellen: 071 751 00 52. Zij kunnen je dan verder helpen.

Kom je daar zo verder mee?

Groeten,

Bas