Spoedeisende hulp

Bewerkt 
Starter

Beste Zilveren Kruis medewerker,
Naar aanleiding van een ongelukje vorige week heb ik een vraag. Ik had een diepe wond op mijn voet opgelopen en deze moest gehecht worden op de spoedeisende hulp. Nu had ik van oorsprong een verzekering bij TakeCareNow en weet ik niet precies in welke polisvoorwaarden ik moet zoeken, dus vraag ik het hier: ik heb enkel een basisverzekering, ben ik volledig verzekerd voor de spoedeisende hulp die ik ontvangen heb of moet ik dit betalen vanuit mijn eigen risico?
Bij voorbaat dank voor het antwoord.

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Spoedeisende hulp

OPGELOST
2 ANTWOORDEN

Re: Spoedeisende hulp

Starter
Nog een toevoeging, mocht ik het moeten betalen vanuit mijn eigen risico, kan ik dan ergens vinden op wat voor bedrag ik moet rekenen?

Re: Spoedeisende hulp

Moderator

Hey Nelianne, jeetje wat een pech! Is alles goed gekomen met je voet? 

Vanuit de basisverzekering ben je verzekerd voor medische spoedeisende hulp. Je betaalt hier wel je eigen risico voor. Dit betekent dat jij, als je dit jaar je eigen risico verder nog niet verbruikt heb, hier een rekening van ontvangt. Hoe hoog deze rekening is, is echt afhankelijk van wat er precies is gedaan. Dit kan ik dus helaas niet zeggen.

Zodra wij de nota van het ziekenhuis ontvangen zullen wij jou hier een rekening van sturen. Mocht je de rekening in termijnen willen betalen? Dit kan je makkelijk regelen via zk.nl/betalingsregeling

Sterkte met je voet!