Contract met MC Ziekenhuis Emmeloord/Lelystad

Nieuwkomer

Goedemiddag,

Wanneer is het bekend, dat de contractafspraken met het MC Ziekenhuis Lelystad/Emmeloord 'rond' zijn. Ik zal een andere zorgverzekering moeten kiezen wanneer jullie het contract niet rond krijgen. Lukt dit voor 1 januari 2017? 

Ik wil graag dit ziekenhuis kunnen bezoeken, zonder dat ik moet bij betalen met mijn basis budgetverzekering.

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

Contract met MC Ziekenhuis Emmeloord/Lelystad

6 ANTWOORDEN

Re: Contract met MC Ziekenhuis Emmeloord/Lelystad

Bekend gezicht

Hoi

Daar ben ik wel benieuwd na, ik heb daar ook de Reumatoloog, Neuroloog en endocrinoloog zitten.. net dit jaar overgestapt omdat ze in de basis budget zitten..

Zou een mooie domper wezen als ik volgend jaar WEER moet switchen :\

Webcare
Webcare

Hallo Wilma en Nanda, logisch dat jullie willen weten welke ziekenhuizen gecontracteerd zijn in 2017! Wij zijn nog steeds in gesprek met ziekenhuizen. Zodra het rond is, wordt de Zorgzoeker bijgewerkt en zie je het daar staan. Ik ga er vanuit dat voor half december de contractering rond is. Dan heb je nog een paar weken de tijd om de keuze te maken.
Groet, Kim

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Fanatiekeling

Is het ook mogelijk om nu alvast Zilveren Kruis op te zeggen en dan misschien weer aan te melden ( daarvoor heb je tot 1 februari 2017 de tijd), als het 'goed komt' met het contract van een bepaald ziekenhuis?

Dat lijkt me de veiligste weg, zeker voor de Budget-polis bezitters.

Groet, Feina.

Medewerker

@Feina, een terechte opmerking. Deze mogelijkheid is er wel degelijk. De opzegging dienen wij dan schriftelijk te ontvangen dit kan via de website, overigens mag het in de periode september tot december ook telefonisch doorgegeven worden aan ons. Je hebt dan tot 1 februari de tijd om je met terugwerkende kracht de basisverzekering aan te melden per 1 januari 2017.

Belangrijk om te vermelden is: De aanmelding moet vóór 1 februari binnen zijn. Een aanmelding die wij in februari of later ontvangen betekent dat de datum van aanmelden ook de ingangsdatum van de polis wordt en er dan sprake is van een onverzekerde periode.

Vind je een bericht leuk en wil je graag je waardering geven? Dit kan door op de Like button te klikken onderaan het bericht.

Bekend gezicht

@Kim

De link zorgzoeker werkt weer eens niet!

We zitten halverwege december, kan je me vertellen of ze nu wel of niet gecontractueerd zijn?

Moderator

Hoi Nanda, goed opgemerkt. Er was inderdaad iets mis met het linkje. Ik heb het aangepast! Hij zou nu moeten werken. 

Helaas heb ik op dit moment geen ander nieuws voor je. De MC groep nog op de 'in onderhandeling' status. 

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.