Bloedprikken ivm zwangerschap

Nieuwkomer

Voor mijn zwangerschap moet ik om de 4 weken bloedprikken om te kijken of de spiegel nog goed is van medicatie voor epilepsie. Aangezien mijn Neuroloog in Nijmegen zit en ik hier een uur vandaan woon, krijg ik via de post de prikken opgestuurd, zit zodat ik hier kan prikken. Anders moet ik elke keer 2 uur rijden voor 3 minuten prikken. Nu krijg ik het dus niet vergoed van Zilveren Kruis omdat ik het hier laat prikken voor een Neuroloog in Nijmegen. Ik heb dit bij mijn Neuroloog neergelegd en hij heeft voor mij een brief geschreven incl. handtekening en alles. Maar ook niet mag niet helpen. Wat moet ik nu?? Het is gewoon bloedprikken, dus dit zou gewoon vergoed moeten worden.. 

Bloedprikken ivm zwangerschap

1 ANTWOORD

Re: Bloedprikken ivm zwangerschap

Webcare

Gefeliciteerd met je zwangerschap Marleen! 

Leuk dat je ons hier weet te vinden met je vraag.

Begrijpelijk dat je geen 2 uur gaat reizen voor het bloedprikken. 

Ik zou graag eerst willen weten wat de reden is dat wij de nota van je bloedprikken niet betalen. Omdat iedereen mee kan lezen, kan ik je gegevens niet openbaar opvragen.

Zou je mij misschien in een privé bericht je relatienummer, geboortedatum en postcode+huisnummer kunnen sturen?

Ik kan dan met je mee kijken naar je polis.

Een privé bericht kan je sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens rechtsboven op 'privé bericht sturen' te klikken. 

Groet,

Caroline

Ben je blij met het antwoord wat ik of een ander communitylid heeft gegeven? Accepteer deze dan als oplossing.