wijzigen vergoedingen ziekenhuis Deventer

Nieuwkomer

Het is werkelijk ongelooflijk en ondenkbaar dat plots besloten is dat er geen contract meer is met het Deventer Ziekenhuis. Het Deventer ziekenhuis!!!! Een knal groot fantastish ziekenhuis.Wij zijn zeer verbolgen en ik wil weten of  er meer verzekerden zijn die dit niet kunnen gedogen. Graag reactie hartelijk dank

wijzigen vergoedingen ziekenhuis Deventer

7 ANTWOORDEN 7

Re: wijzigen vergoedingen ziekenhuis Deventer

Webcare
Webcare

Goedemorgen Dorien, welkom op ons forum!
Fijn dat je zo tevreden bent over het Deventer ziekenhuis. Ik kan me voorstellen dat je door je goede ervaringen daar weer heen kunt als het nodig is. Voor de Budgetpolis is er in 2019 geen contract met het Deventer ziekenhuis. Voor de Budgetpolis hebben wij weinig ziekenhuizen gecontracteerd, zodat wij voor een lage prijs kunnen inkopen. Dat zie je terug in de scherpe premie van de Budgetpolis. 
Als je het belangrijk vindt om naar het Deventer ziekenhuis te kunnen zonder bijbetalen, dan kan je de Basis Zeker afsluiten. Dan betaal je meer premie, en is het ziekenhuis wel gecontracteerd.
Is het zo duidelijk voor je?
Groet, Kim

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Verwijderde account
Niet van toepassing

Hallo,

Misschien wel begrijpelijk maar voor mij de duidelijke reden om zorgaanbieders weer te gaan vergelijken die dit fijne ziekenhuis wel contracteren tegen lagere kosten (en vergelijkbare dekkingen)

Fanatiekeling

@Kim,

Op de televisie heb ik gezien dat er een omzetplafond (=patientenstop) voor Achmea-verzekerden is bij het DZ?

Waarom kan ik hierover geen informatie lezen op jullie website? 

Groet, Feina.

Webcare
Webcare

Hallo Feina,
Het klopt dat het Deventer Ziekenhuis het omzetplafond heeft bereikt. Voor bepaalde behandelingen kan je dit jaar  niet meer terecht, maar voor spoedeisende hulp en behandelingen die al lopen gaat alles gewoon door.
Als je in de Zorgzoeker het Deventer Ziekenhuis opzoekt en op het vinkje met 'Gecontracteerd' gaat staan met je muis, dan zie je staan dat er beperkte toegang is, en een link naar informatie over het omzetplafond.
Groet, Kim

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Nieuwkomer
Ik ben overgestapt naar een andere zorgverzekeraar omdat het DZ niet meer gecontracteerd is. Erg jammer en onbegrijpelijk.

Voormalig medewerker Zilveren Kruis

Hoi Gerwin,

Wat jammer dat je bent overgestapt. Het Deventer ziekenhuis is inderdaad voor de Budgetpolis niet geselecteerd, maar wel gecontracteerd voor de Basis Zeker polis. Je bent in ieder geval altijd welkom bij ons en ik wens je het allerbeste toe en een hele gezellige decembermaand toegewenst!

Groeten, Sylvana

Nieuwkomer

Het is inderdaad heel erg. Een heel goed, efficient ziekenhuis, heel patientgericht, belangrijke streekfunctie, grote werkgever in de regio. Voelt heel slecht dat een zo grote verzekeraar er niet uit kan komen met dit ziekenhuis. Ik bergijp heel goed dat het DZ zich niet kan laten afknijpen door zo'n commerciele partij als zilveren kruis. Ik schaam me gewoon dat ik er verzekerd ben. Zal het ook zeker niet meer aanraden. Denk dat misschien een regionale verzekeraar als Salland Verzekering een betere keuze is. Hopp en verwacht dat Zilveren Kruis dit gaat oplossen in 2019 voor 2020.