Zilveren Kruis maakt fout en de klant moet betalen

Nieuwkomer

Nadat mijn derde kind ook 18 was geworden in 2014, moest ik hier ook voor gaan betalen. Voor die tijd nog contact gehad dat de verzekering precies hetzelfde moest zijn als die van mijn dochters. Alles in het collectief van TATA-steel. Tot zover geen probleem want ik betaalde gewoon. Nu blijkt dat er een fout is gemaakt en moet Zilveren Kruis geld terug betalen aan mij. Een schijntje t.o.v. enorme premie iedere maand weer. Zilveren Kruis heeft mijn zoon als ex-werknemer neer gezet m.a.g. dat hij(lees ik) meer betaal(t)(minder korting krijgt) dan mijn dochters. Het eerste contact op 3-1-2019 rond 15:00h met het afhoudteam, in dit geval Milos welke zeer onverwachts niet bestaat???? leek goed te gaan. Ook het gesprek, zo werd beweerd, is niet terug te halen.Helaas na 4 maanden nog niets gehoord. Vandaag(2-5-2019 om 15:15h tot 15:50h) het tweede gesprek gevoerd met Bo, zonder achternaam(mag niet meer gegeven worden volgens Bo) en zonder personeelsnummer( ook weer volgens Bo). Bo heeft wel voor mij uitgezocht dat zij dus de fout hebben gemaakt door mijn zoon als ex-werknemer neer te zetten. Tevens heeft zij kunnen regelen dat het met terugwerkende kracht vanaf Januari zal ingaan. Wat zij niet kan of wil regelen zijn de 3,5 jaar daarvoor. 

Het gaat me niet om dat beetje geld. Het gaat me om het principe. Omdat de Zilveren Kruis een fout maakt,moet ik extra betalen.

Zilveren Kruis maakt fout en de klant moet betalen

2 ANTWOORDEN 2

Re: Zilveren Kruis maakt fout en de klant moet betalen. Ook na 2 gesprekken met afhoudteam.

Webcare

Goedemiddag EenB,

Vervelend dat je al die tijd teveel premie hebt betaald voor je zoon! Ik kijk graag de polisgegevens voor je na. Heb je voor mij de relatienummers van jou en je zoon, jullie geboortedata en jullie postcode/huisnummer? Ik check dan gelijk of de collega de gegevens van je zoon goed heeft gezet en of ik nog iets voor je kan betekenen. 

Groet, Laura

Re: Zilveren Kruis maakt fout en de klant moet betalen. Ook na 2 gesprekken met afhoudteam.

Webcare

Graag je persoonsgegevens in een privébericht EenB, in verband met je privacy.