Wordt collectiviteitskorting gecontroleerd?

Geregelde bezoeker

Hallo,

Ik heb een zilveren kruis polis 2019 afgesloten met collectiviteitskorting via mijn werkgever.

Bij het afsluiten kon ik kiezen uit diverse werkgevers met collectiviteitskorting.

Wordt dit ook gecontroleerd door zk of de aanvraag voor korting terecht is en de aanvrager werkzaam is bij de desbetreffende werkgever?

Wordt collectiviteitskorting gecontroleerd?

OPGELOST
1 ANTWOORD 1

Re: Wordt collectiviteitskorting gecontroleerd?

Webcare

@Gargamel, ja, er zijn vergelijkingsbestanden voor controle. 

Er zijn daarnaast varianten in werkgeverscollectiviteiten. Per afspraak verschillen de tegemoetkomingen en hoe de korting wordt geboden.

Er zijn werkgevers waarbij de collectiviteitskorting via werk worden toegekend dus sta jij niet op een loonlijst kan er nooit een korting zijn.

Als je wilt dat ik je polis nakijk is het voor jou handiger om Facebook te gebruiken als klantkanaal. Dan kunnen wij straks als je verzekerd bent je polis meteen bekijken als je ons een chatbericht stuurt en heb je veel sneller antwoord.

Hoor het graag als je nog vragen, stuur gerust een chatbericht, ook als je nog in de procedure bent van overstappen.

Voel je welkom!

Hartelijke groet,

Pauline

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.