Wijzen op collectiviteit

Starter

Helaas is ZK niet normaal aanspreekbaar, dan maar langs deze weg.
Na herhaalde kontacten mocht ik via een ruime omweg achter de collectiviteit voor onderwijs komen.
Jullie moesten je diep schamen "telefoon afhoudteam" voor jullie onkunde of onwil.
Jullie hadden mij gemakkelijk kunnen wijzen op de collectiviteit van Dyade.
Dit is overigens al de derde keer dat ik financieel gekort wordt door jullie telefoonteam. Ik wordt daar enorm boos over.
Jullie website vermeld hetvolgende:
Zilveren Kruis heeft het Keurmerk Klantgericht Verzekeren verdiend. Een kwaliteitskeurmerk waarbij klantgericht werken centraal staat.
Klantgericht is het niet echt als ik na lang aanhouden en via de achterdeur de kosten vergoed krijg waar ik gewoon recht op heb. En dan nu de collectiviteit "verborgen" houden.
Ik ben benieuwd naar je antwoord.....

Wijzen op collectiviteit

2 ANTWOORDEN 2

Re: Wijzen op collectiviteit

Voormalig medewerker Zilveren Kruis

Welkom op de community @Miel. Er gaat het een en ander mis, lees ik! Ik wil graag kijken of ik je ergens bij kan helpen. Allereerst wat vervelend dat mijn collega's van ons telefoonteam op jou zijn overgekomen als een afhoudteam. Dat is zeker niet de bedoeling. En ook niet hun intentie, dat weet ik zeker. Ik zie inderdaad dat het op dit moment druk is aan de telefoon. Daardoor is de wachttijd wat langer dan normaal. Excuus daarvoor.

We proberen mensen zoveel mogelijk te attenderen op de collectiviteiten. We weten helaas niet alle beschikbare collectiviteiten die van toepassing zijn uit ons hoofd. Juist omdat het er zo veel zijn. Daarom verwijzen in de naar de algemene informatie naar onze collectiviteitszoeker. Daarin staan ze allemaal.

We kunnen bij jouw polis de collectiviteit van Dyade nog toevoegen als je dat wenst? Stuur mij in dat geval even jouw persoonlijke gegevens (relatienummer, postcode huisnummer en geboortedatum) in een privebericht. Je stuurt mij een privebericht door naast mijn foto op mijn naam te klikken. Kies vervolgens de rose button 'Een bericht verzenden'.

Ik lees ook nog deze zin waar ik graag op wil reageren: 'via de achterdeur de kosten vergoed krijg waar ik gewoon recht op heb.'

Deze zin kan ik niet helemaal plaatsen. Als je hulp bij nodig hebt, of meer uitleg wil, kun je daar in het privebericht dan ook gelijk iets meer over vertellen? Dan zoek ik het voor je uit.

Re: Wijzen op collectiviteit

Starter

Het antwoord is dus ook gekomen en volledig goed grondig en direct uitgevoerd.
Mijn dank daarvoor.