Tot en met wanneer kunnen gesprekken over een contract met een zorgaanbieder lopen?

Stamgast

Weet niet precies waar dit in het forum thuis hoort.

Ik heb in maart 2017 een verwijzing gekregen voor de Mauritskliniek in Amsterdam om een moedervlek na te kijken. Wegens omstandigheden kon ik niet gaan. Mijn verwijsbrief is t/m maart geldig, maar Zilveren Kruis is nog steeds in gesprek over een contract. We zijn al in maand 2 van 2018, vind het apart dat er nog steeds gesprekken zijn. 

Tot en met wanneer kunnen gespreken in het jaar nog lopen?

Tot en met wanneer kunnen gesprekken over een contract met een zorgaanbieder lopen?

OPGELOST
8 ANTWOORDEN

Re: Tot en met wanneer kunnen gesprekken over een contract met een zorgaanbieder lopen?

Community Manager

Goede vraag @JaxTeller. Ik ben een beetje verbaasd dat de contractafspraken nog niet rond zijn. Ik ga het gelijk voor je uitzoeken. En kom er zo snel mogelijk op terug!

Re: Tot en met wanneer kunnen gesprekken over een contract met een zorgaanbieder lopen?

Community Manager

Ik kan je geruststellen @JaxTeller. Ik heb bevestigd gekregen dat de Mauritskliniek in Amsterdam ook in 2018 gecontracteerd is voor controleren van een moedervlek. Ook als je een Basis Budget zou hebben. Je kunt daar dus met een gerust hart een afspraak maken. 

We gaan ervoor zorgen dat de Zorgzoeker zo snel mogelijk aangepast wordt.

Stamgast

Goed om te horen! @Corine V. Wat ik wel apart vind is dat de Zorgzoeker 1 februari (dus gisteren) is bijgewerkt, maar blijkbaar wordt dit niet serieus gedaan. Ik wacht nog even totdat het ook op de Zorgzoeker te zien is (voor alle zekerheid), daarna maak ik meteen een afspraak. Bedankt voor je moeite!

Fanatiekeling

Als je ' op zeker' wil gaan, dan raad ik aan om van alles een schermprint te maken. Dus zowel van de forum pagina met het antwoord van @Corine V , als van de Zorgzoeker. 

Groet, Feina.

Stamgast

Dat ga ik zeker doen @Feina! bedankt.

Community Manager

Ik houd de Zorgzoeker in de gaten en geef nog even een seintje zodra ik zie dat de informatie is bijgewerkt @JaxTeller en @Feina.

Community Manager

De Zorgzoeker is bijgewerkt, @JaxTeller en @Feina! Zie deze informatie over de Maurits Kliniek Amsterdam.

Stamgast

Bedankt @Corine V!