Polis tussentijds wijzigen

Starter

Is het mogelijk om tussentijds polis te wijzigen van 3 naar 4 sterren?

Zo ja, zijn er dan nog beperkingen ivm toekomstige vergoedingen bijv. meer gebruik fysiotherapie?

Polis tussentijds wijzigen

10 ANTWOORDEN 10

Re: Polis tussentijds wijzigen

Webcare

Goedemorgen,

Het tussentijds van de polis wijzigen is niet mogelijk. Dit kan pas weer per 1 januari 2019.

https://www.zilverenkruis.nl/Consumenten/service/wijzigen/Paginas/default.aspx

Er zijn geen beperkingen. Als je jouw polis wijzigt naar 4 sterren heb je recht op maximaal 40 behandelingen fysiotherapie per kalenderjaar. Uit de aanvullende verzekeringen 3 sterren zijn dat er 27.

https://www.zilverenkruis.nl/Consumenten/vergoedingen/Paginas/Fysiotherapie-vanaf-18-jaar.aspx

Is mijn uitleg duidelijk voor je?

Groeten,

Mouniim

Starter

Alles helder

Webcare

Fijn dat het helder is.

Houd medio november 2018 onze website in de gaten. Dan zijn de premies en vergoedingen van 2019 bekend.

Ik wens je nog een fijne dag verder!

Groeten,

Mouniim

Nieuwkomer

En als je nu een wijziging binnen 24 uur toch wil annuleren. Kan dat dan? Kan namelijk alleen opnieuw een wijziging indienen en niet de vorige annuleren. Zijn hier de wettelijke bedenktijd van 14 dagen ook van toepassing?

Webcare

Goed dat je onze community weet te vinden nu wijzigen nog mogelijk is tot 1 februari van een aanvullende verzekering.

Voor het wijzigen van aanvullend drie naar aanvullend vier sterren is er geen wachttijd als het gaat om vergoedingen.

Alleen voor de vergoeding van  orthodontie is er wachttijd van een jaar. Sluit  je per 1 januari een aanvullende verzekering af met vergoeding voor orthodontie? Dan krijg je orthodontie pas vergoed als je hiervoor 1 jaar bij ons verzekerd bent.

Het lukt online niet om je polis te wijzigen begrijp ik? Zal ik je helpen? Stuur je mij een privébericht met je relatienummer, postcode en geboortedatum?

En welke aanvullend verzekering wil je precies?

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Starter
Ik ben 18 jaar 3 sterren verzekerd bij zilveren kruis, en nu net een maand 2 sterren. Echt heel stom want mijn dochter heeft een beugel al een jaar maar ik heb hier nooit meer aan gedacht. Kan ik weer terug naar 3 sterren? Of geldt hier ook een jaar wachttijd?

Starter
Al meer dan 18 jaar 3 sterren verzekerd bedoel ik.

Webcare

Hallo Selma,

Kun je mij in een privé bericht je relatienummer, geboortedatum en postcode sturen?

Ik pak dan je polis erbij en kijk dan wat ik voor je kan doen.

Je kunt mij een privé bericht sturen door op mijn naam te klikken en dan een bericht verzenden.

Groeten,

Mouniim

Nieuwkomer
Ik kreeg bevestiging in dec,,'18' dat ok AV2 verzekerd bent en collectief verzekerd
nogmaals op 3 Jan '19
Premies werd ook automatisch afgeschreven. Op 8 Jan bericht dat ik AV 1 heb omdat ik een premieschterstand zou hebben
Bank afschriften opgestuurd dat dit niet hetgeval is.
Wat wel zo is dat om een oude schuld langzaam aan t aflossen sinds 2015 geen achterstand hierin.
Deze gegevens was bekend en dan 2x toezeggen en dan weer niet .dst is heel vervelend eant de sflossing is geen premieavhleerachterstand terstand want als ik bv de Admin zou bellen weten ze niets
De aflossing het is uitbesteed.zo lijkt het pesten

Webcare

Hi @Juliet8, het is vervelend als je nu niet weet waar je aan toe bent. Natuurlijk kijken we wat er bij jou aan de hand is. Omdat de community niet handig is  vragen over geld en om persoonlijke details te plaatsen als relatienummer, postcode en geboortedatum kun je het beste even bellen met ons via 088 462 1100. 

Mijn collega's van de financiële afdeling staan klaar om je vragen te beantwoorden en helderheid te geven over je betalingen en je polis. Als je hier een minder plezierige ervaring had vind ik dat oprecht vervelend. Waar het misverstand ligt kan ik niet zeggen want ik ken je situatie niet. 

Geef het gerust aan als je belt dat het voor jou niet duidelijk is. We doen echt ons best het voor je op een rijtje te krijgen binnen onze mogelijkheden.

Neem je contact op met ons?

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.