Polis 2018 nog niet ontvangen

Nieuwkomer

Polis 2018 nog niet ontvangen

14 ANTWOORDEN

Re: Polis 2018 nog niet ontvangen

Community Manager

Welkom op de community @FransPorschLuijkx. Ik begrijp dat je nog geen polis van ons hebt ontvangen. Kun je mij in een prive bericht jouw adresgegevens en telefoonnummer sturen? En als je wel al een relatienummer van ons hebt gekregen is dat ook handig. Ik kan dan kijken wat er aan de hand is. Je stuurt mij een prive bericht door naast mijn foto op mijn naam te klikken.

Bezoeker

Kan wellicht kloppen !

Ook ik heb tot heden niets van Zilverenkruis vernomen of een voorstel ontvangen voor 2018 

Arnold

Bezoeker

Ik zie dat er wel een mail is ontnavgen van info@e.zilverenkruis.nl maar die staat in de map ongewenste e-mail; dit adres lijkt ook veel op spam !?

Community Manager

Welkom op de community @Nol!

Ik heb het even voor je nagekeken @Nol: het e-mailadres info@e.zilverenkruis.nl dat jij noemt is wel van ons en kun je dus veilig openen. Informatie over mijn eigen polis heb ik ook van dat adres gekregen.

Verder kun je ook kijken of je met je BSN nummer kunt inloggen in Mijn Zilveren Kruis?

Fanatiekeling

@Corine V

Hebben jullie gezien dat @Nol meldde dat de mail van ZK in de spam-box zat? 

Groet, Feina.

Community Manager

Ja, dat heb ik gezien @Feina. Ik heb gezegd dat het -mailadres info@e.zilverenkruis.nl van ons is. En dus geen spam is. @Nol kan dan zelf dit e-mailadres als 'veilig' markeren.

Fanatiekeling

@Corine V

Ik bedoel dat het heel onhandig is als post van ZK in de spambox terecht komt. Ik ben van mening dat ZK hier ook zelf aandacht aan moet schenken.

Groet, Feina.

Bezoeker

Dat laatste klopt precies.

Mail werd voorheen verzonden vanaf @zilverenkruis.nl

Onverwacht is dat blijkbaar gewijzigd in @e.zilverenkruis.nl

Dat was de reden dat die in postvak Ongewenste e-mail tercht is gekomen omdat ook de inhoud van het (eerste?) mail was voorzien van louter doorklik items en daar ga ik echt niet op reageren (kikken), toch!?

Overigens heb ik destijds over dat gewijzigde adres telefonisch contact gehad met ZK; daarbij werd mij gemeld dat alleen @zilverenkruis.nl het juiste was. Was toen intern blijkbaar ook nog niet doorgekomen!

Vriendelijke groet, Nol

Community Manager

Ik ga het nog even verder uitzoeken @Nol en @Feina. Mogelijk is er een reden waarom we ook dit adres gebruiken.

Community Manager

Ik heb navraag gedaan. Het e-mailadres info@e.zilverenkruis.nl wordt al langer door gebruikt. Onze nieuwsbrieven worden bijvoorbeeld vanuit dit adres verstuurd. Op onze webpagina over phishing noemen we onze betrouwbare adressen. Ook staan er op die pagina nog andere bruikbare tips hoe je jezelf tegen phishing kunt beschermen. Stelt dit voldoende gerust @Nol en @Feina?

Fanatiekeling

@Corine V

En heeft ZK nota genomen van dit puntje van kritiek van @Nol

"Dat was de reden dat die in postvak Ongewenste e-mail tercht is gekomen omdat ook de inhoud van het (eerste?) mail was voorzien van louter doorklik items en daar ga ik echt niet op reageren (kikken), toch!?"

Groet, Feina.

Community Manager

Dat is een lastige @Feina en @Nol. Een thema-nieuwsbrief bestaat soms uit doorkliks omdat er naar 1 hoofdboodschap is. We voegen dan ook linkjes toe waarvan wij denken dat ze handig zijn. Andere nieuwsbrieven bestaan uit meerdere onderwerpen met meer tekst. 

Nieuwkomer

Hoi,

Wanneer ontvang je een nieuw polisblad, ik heb mijn polisblad voor 2018  nog niet ontvangen.

Hoe worden deze verzonden, post of email ?

Vriendelijke groeten,

Irene Verbeek - Vleeming

Community Manager

Welkom op de community @irenevleeming84. Goed dat je deze vraag hier stelt. Je kunt je polisblad terugvinden in Mijn Zilveren Kruis. Op de pagina Mijn Zilveren Kruis zie je het staan:

Mijn Polisblad.JPG

In Mijn Zilveren Kruis kun je ook zien wat je digitale voorkeur is. Bij 'Mijn gegevens' kun je je 'digitale voorkeuren' aanpassen.

Zie: digitale voorkeuren.JPG

Lukt het je zo om je polisblad te vinden? Lukt het niet, laat het even weten. Dan kijk ik of ik je kan helpen.