Oudste zoon 18 jaar - nu de gehele admininstratie bij ZK door elkaar !?!?!

Voorbijganger

In Augustus van dit jaar (2019) is onze oudste zoon 18 jaar geworden.

Aangezien we goede ervaring(en) hebben met Zilveren Kruis en de polis die werd aangeboden / die we hebben uitgezocht een redelijke prijs had ten opzichte van de vergoedingen hebben we de keus gemaakt dat hij dus ook bij Zilveren Kruis (ZK) verzekerd bleef...

In eerste instantie leek er niets aan de hand tot het moment dat onze zoon melding maakte van het feit dat er wel heel grote bedragen van zijn rekening werden gehaald en af-en-toe wat werd teruggestort ("willekeurige bedragen")

Hierop contact gehad met de helpdesk en wij zouden moeten regelen dat hij "losgekoppeld" werd van onze polis - dus verzelfstandigen zoals ze dat noemen...

De medewerker vond dat we dit zelf maar moesten regelen want dat was voor mijn zoon ook wel goed...

Oké - dit dus in gang gezet en in de tussentijd had de medewerker beloofd dat de geldstromen zouden worden gecontroleerd.

Aangezien ik hier geen goed gevoel bij had heb ik de volgende dag weer gebeld en kreeg een dame aan de lijn die mij / ons verder op pad heeft geholpen...

Zij heeft de verzelfstandiging verder afgerond en beloofd dat zij de geldstromen zou checken en de diverse restituties in gang zou zetten.

Mooi - - nieuwe polis in huis gehad en onze zoon was dus verzelfstandigt.....

Helaas zijn er in de tussentijd weer een aantal afboekingen geweest van zijn rekening (zijn eigen premie én die van ons (wel lekker goedkoop :-)) en hij heeft daarop de afboeking ongedaan gemaakt...

Wat mij bevreemd is dat Zilveren Kruis ongevraagd grote bedragen van zijn rekening kan halen waarvoor hij geen toestemming heeft verleend..

Ben er onderhand dus wel een beetje klaar mee en wacht nu dus af tot ZK "in geldnood" komt óf het fatsoen heeft om eens te kijken wat er fout gaat

----

Lang verhaal -en het is niet mijn bedoeling om alleen maar te mekkeren maar ik weet eigenlijk nu ook niet meer hoe dit in goede banen te leiden is...

Iemand tips (behalve dat ik per 01-01-2020 naar andere verzekeringmaatschappij moet overstappen - want die had ik ook al bedacht ;-))

Oudste zoon 18 jaar - nu de gehele admininstratie bij ZK door elkaar !?!?!

OPGELOST
4 ANTWOORDEN 4

Re: Oudste zoon 18 jaar - nu de gehele admininstratie bij ZK door elkaar !?!?!

Webcare

Goedemorgen Richard,

Wat een vervelende situatie!

Kun je mij in een privé bericht je relatienummer, geboortedatum, postcode en huisnummer sturen? Ik pak dan de polis erbij en zou ook graag de gegevens van je zoon hebben om te kijken wat er fout is gegaan. Je kunt mij een privé bericht sturen door op mijn naam te klikken en dan staat er stuur mij een bericht.

Groeten,

Mouniim

Voorbijganger

Beste Mouniim,

ik heb je een PM gestuurd.

Voorbijganger

Mouniin,

Bedankt voor de verduidelijking en de vlotte afhandeling.

Helemaal top!

Smiley Erg vrolijk

Webcare

Graag gedaan en fijn dat het nu duidelijk is. Mocht je nog vragen hebben weet je ons te vinden Richard.

Mouniim