Opmaak digitaal declaratieoverzicht

Starter

In het digitale overzicht is het niet helder of het een factuur danwel een uitbetaling betreft. Een kolommetje extra met vergoeding of factuur en bedrag maakt e.e.a. veel helderder

• Beleid
  • Zilveren Kruis Online

Opmaak digitaal declaratieoverzicht

3 ANTWOORDEN

Re: Opmaak digitaal declaratieoverzicht

Community Manager

Hoi JacquesS, bedankt voor je opmerking. Even ter check, je hebt het dan over de PDF die je kan downloaden in Mijn Zilveren Kruis, klopt dat? 

Starter

Nee, ik bedoel niet de te downloaden PDF. Het betreft het overzicht op de website zelf onder de kop ontvangen berichten via de e- mail ontvangen hyperlink ( Mijn post) van  de declaraties. 

Als je normaal inlogt zijn de gegevens helder onder de kop declaratie overzicht. Er staan dan kolommen zoals u ontvangt of u betaald . Onder de kop mijn post ontbreekt dit , zie bijgaand bestand. men weet dan niet waar het over gaat. Voldoende is bv een doorverwijzing naar de de kop declaratieoverzicht omdat daar alles staat. 

Moderator

Hoi JacquesS,

Ik snap wat je bedoelt. Bij 'ontvangen berichten' in Mijn Zilveren Kruis staan de declaratieoverzichten. De inhoud van zo'n declaratieoverzicht kan verschillen: soms moet je geld betalen, soms krijg je geld terug en soms allebei. Daarom hebben we het declaratieoverzicht een neutrale naam gegeven. En staan er geen extra kolommen bij.

Of je geld moet betalen of terug krijgt kun je wel eenvoudig zien als je inlogt in Mijn Zilveren Kruis. Vlak onder je naam zie je een balk met 5 blokken. Je klikt dan op het middelste blok 'Financieel overzicht bekijken'. In het overzicht zie je in 1 oogopslag of je nog premie en/of zorgkosten moet betalen of ontvangt. Misschien ben je daar ook mee geholpen? Ik hoor het graag van je.