Online wijzigen tandartsverzekering en aanvullende verzekering: namen van Agis

Starter

Beste Zilveren Kruis,

Ik heb de website doorlopen om op zoek te gaan naar de beste tandartsverzekering en aanvullende verzekering in 2016. Door de heldere informatie op de website en de zelftest ben ik tot een keuze gekomen.

Vervolgens zag ik tot mijn verbazing dat bij het wijzigingen van mijn pakket via Mijn Zilveren Kruis dat de namen van zowel de tandartsverzekeringen als de aanvullende verzekeringen waar ik uit kan kiezen nog die van Agis zijn! Bijvoorbeeld Zilveren Kruis website heeft een helder systeem bij de aanvullende verzekering met een oplopend aantal sterren, maar bij het daadwerkelijk kiezen/wijzigen van zo'n verzekering moet ik via https://vergoedingen.zilverenkruis.nl/agis vernemen welke naam van welke pakket ik moet kiezen!

Ik heb dit ervaren als verwarrende n ik zou zeker willen vragen of Zilveren Kruis de namen van de opties voor tandartsverzekering en aanvullende verzekering zou willen laten aansluiten op de rest van de website.

Alvast dank en vriendelijke groet, Nanda

PS: Ook nog een vraag: krijg ik het verschil in kosten (die ik sinds 1 januari 2016 al heb betaald) terug gestort als ik voor 31 januari 2016 mijn tandartsverzekering en aanvullende verzekering wijzig???

Online wijzigen tandartsverzekering en aanvullende verzekering: namen van Agis

3 ANTWOORDEN

Re: Online wijzigen tandartsverzekering en aanvullende verzekering: namen van Agis

Webcare
Webcare

Goedemiddag @NandadeKnegt, welkom op ons forum!
Ik snap je frustratie helemaal: heb je eindelijk je keuze gemaakt, kan je het niet zelf wijzigen!
Je hebt nog de oude Agispolis zo te zien. Daar heten de aanvullende verzekeringen Compact, Compleet, Comfort, etc. De aanvullende verzekeringen bij Zilveren Kruis worden aangeduid met sterren. Omdat je nog op een oude Agispolis staat, moet je eerst op een Zilveren Kruis polis komen om je aanvullende verzekering te wijzigen naar de ‘Sterrenlijn’.
Hoe doe je dat? Dat ligt er aan hoe je verzekerd bent en met welke collectiviteit. Best ingewikkeld.
Ik raad je daarom aan mij een privébericht te sturen hier op het forum (klik op mijn naam hier links en dan ‘Deze gebruiker een privébericht sturen’). Wil je in het bericht je relatienummer doorgeven en welke aanvullende (tand)verzekering je wilt? Ik help je graag verder!
En het antwoord op je laatste vraag: ja, wij verrekenen het verschil in premie als je in januari de verzekering nog wijzigt. 
Groet, Kim

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Re: Online wijzigen tandartsverzekering en aanvullende verzekering: namen van Agis

Starter

Beste Kim,

Hartelijk dank voor het antwoord, maar het lukt mij niet om een prive bericht te sturen.

Ik heb ons gesprek dus maar geplakt in een e-mail naar het algemene e-mailadres, hopelijk komt het op die manier ook goed.

MVG Nanda de Knegt

Webcare
Webcare

Hallo Nanda, 
Jammer dat het niet lukte om een privébericht te sturen. Mijn collega's die de e-mails beantwoorden kunnen je hier ook mee helpen. Je krijgt van hun verder bericht.
Groet, Kim

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.