Negatieve publiciteit

Bekend gezicht

voor  de derde x dit jaar zie ik in een tv programma hoe zilvk  zijn zaakjes niet voor elkaar heeft  uit alle 3 de  uitzendingen blijkt dat zk  een andere intrepetatie heeft over regels dan de klant. ook blijkt dat na tussenkomst van een advocaat,   cons bnd  of  kassa  dat dan ineens alles wel opgelost kan worden.  het kan toch niet zo zijn dat ik bij de 1 na duurste zorgverzekering ook  nog een rechts bijstand verz  . moet aan schaffen,!!!!.  ik krijg het gevoel dat ik niet bij een zorg verz zit maar bij een criminele organisatie. Merkwaardig toch hoe zilv kr met klachten omgaat , zoals   ik onlangs zelf ondervonden hebt.  eerst moeilijk doen , en binnen week kan het in eens wel  het blijkt dus dat jullie moeite hebben om de afspraken en regels  op de enige juiste manier toe te passen.  misschien moet ik het toch eens duidelijk maken  zorgverzekeraars kunnen alleen bestaan van het geld dat ze van hun klanten binnen krijgen,  maar zilv ziet klanten alleen als ze nieuw zijn ,maar als de klant geld kost dan is zilv kr   niet thuis   er is toaal geen binding met klanten   . dat komt ook omdat zilv zoveel mogelijk  alles digitaliseerd.  Er is geen enkel  klantcontact meer.  De banken zijn hier inmiddels ook achter en gaan weer kleine kantoortjes openen.  ook ziggo, vodafone en kpn houden hun winkels aan..

Negatieve publiciteit

1 ANTWOORD

Re: Negatieve publiciteit

Moderator

Goedemiddag Gijsbertus, ook uit je eerdere berichtjes lees ik soms best wat frustratie o.a. over het digitaliseren en dat je hier een bepaalde verwachtingen in hebt. Absoluut goed dat je deze bij ons aankaart. Het doel is juist om samen met jullie bijvoorbeeld onze service te verbeteren.

Ik zou het fijn vinden om samen met jou ook het gesprek aan te gaan en constructief te kijken naar hoe dingen beter kunnen. Ik lees in je berichtje bijvoorbeeld over het naleven van de regels en dat je hier zelf ervaring mee hebt. Misschien is het goed als je toelichting geeft over wat jouw ervaring hierin is? Hopelijk kunnen we dan namelijk samen kijken naar hoe dingen beter kunnen.