Meldcodes / omschrijvingen voor vergoeding

Voorbijganger

Beste Zilveren Kruis,

Gisteren had ik een declarie ingediend welke werd afgekeurd om een zinnetje op de factuur.

Dit besproken met de partij in kwestie waarvan ik de factuur had ontvangen en die stelde de vraag bij wie ik verzekerd was.

AGIS / Zilveren kruis of Zilveren Kruis.

voor 1 organisatie zijn dus 2 verschillende zinnen op de factuur nodig om te resulteren in een goede straat of het vergoed wordt of niet.

Dat kan niet waar zijn!

Jullie maken het dus je eigen klant en de instantie die de factuur moet opmaken onmogelijk.

Formeel kom ik van de Agis kant, dus die zin was opde factuur gezet, maar goed dat was dus fout, want wat blijkt mijn gegevens zijn al uit het collectief omgezet naar de Zilveren Kruis kant.

Anyway, ik heb nu een nieuwe factuur met als goed is de juiste zin erop zodat het wel vergoed gaat worden zoals het ook in mijn pakket zit.

Maar ga dit nu eens aanpassen en maak het je klanten makkelijk. Het kost mij tijd, het bedrijf dat mij helpt kost het tijd en het kost jullie klanten service tijd. ZONDE!!

Meldcodes / omschrijvingen voor vergoeding

1 ANTWOORD

Re: Meldcodes / omschrijvingen voor vergoeding

Webcare

Goedemorgen Ankob1985,

Goed dat je hier je verbazing over uit. Veel gaat automatisch en het systeem is niet altijd even "slim", dat maakt de verwerking van declaraties soms lastiger.

Het is me echter nog niet helemaal duidelijk om welke zin op de factuur het gaat. Zou je in een privébericht mij je relatienummer, geboortedatum en postcode kunnen sturen? Dan pak ik de betreffende factuur erbij en kan ik zien wat ik voor je kan betekenen.

Groeten,

Bas