Kind van mijn vrouw opnemen in mijn verzekering

Nieuwkomer

Goedendag,

Ik heb gelezen dat het mogelijk is om de kinderen uit het eerdere huwelijk van mijn vrouw op mijn verzekering te laten bijschrijven. (We wonen al jaren op het zelfde adres). Ik heb reeds meer dan een jaar een drie sterren aanvullende verzekerking. Met het toevoegen van het kind aan mijn verzekering wil ik gebruik maken van de orthodontie-vergoeding (Mijn vrouw heeft deze aanvullende verzekering niet).

Geldt in bovenstaande situatie dan ook nog het jaar wachten of is dit niet van toepassing omdat ik reeds meer dan een jaar een aanvullende drie sterren verzekering heb afgesloten?

Alvast bedankt voor uw reactie.

Kind van mijn vrouw opnemen in mijn verzekering

1 ANTWOORD 1

Re: Kind van mijn vrouw opnemen in mijn verzekering

Webcare

Goedemorgen Dimitri, 

Ik begrijp dat je de kinderen van je vrouw op jouw polis wilt laten bijschrijven in verband met de vergoeding voor orthodontie. 

Wij kijken bij de vergoeding voor orthodontie naar de polis van degene die de kosten gaat maken. Als het kind in het jaar ervoor geen aanvullende verzekering met 3 of 4 sterren heeft gehad is er geen vergoeding mogelijk. Ook niet als jij zelf wel al een jaar een aanvullende verzekering met 3 sterren had. 

Is mijn uitleg zo in orde voor je Dimitri? Als je er nog vragen over hebt stel ze gerust!

Groeten Andrea