Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Kan ik een losse aanvullende verzekering afsluiten (met collectiviteitskorting)?

Nieuwkomer

hallo,
alleen maar een aanvullende verzekering afsluiten kan dat?
en hoe zit dat dan met een eventueel coll korting

mvrgr
John

Kan ik een losse aanvullende verzekering afsluiten (met collectiviteitskorting)?

OPGELOST
2 ANTWOORDEN

Re: Kan ik een losse aanvullende verzekering afsluiten?

Fanatiekeling

Kan wel bij FBTO ( maar dit staat alleen achterin de polisvoorwaarden van de modules van FBTO vermeld: zonder toeslag, wel met adminsitratiekosten van ?25 per module (2013) ). 

Re: Kan ik een losse aanvullende verzekering afsluiten?

Voormalig medewerker Zilveren Kruis

Hallo John2014, wat leuk dat je je vraag stelt op ons forum. Wij geven jou de optie om een aanvullende (tandarts) verzekering af te sluiten. Deze mag alleen ingaan op 1 januari en loopt dan dus ook tot 1 januari van het jaar daarop volgend. Voorwaarde is wel dat je elders in Nederland minimaal een basisverzekering hebt. Je mag gebruik maken van collectieve korting bij deze aanvullende verzekering.

Wij raden een losse aanvullende verzekering af omdat je altijd eerst je nota moet insturen bij de maatschappij waar je je basisverzekering hebt. Zij sturen jou dan een bewijs dat ze het niet vergoeden, ook heb je de originele nota nodig. Deze moet je dan weer terug vragen aan je verzekering. Allemaal erg omslachtig dus. Wij rekenen overigens geen toeslag of administratiekosten.