Geen enkele contactmogelijkheid zondagmiddag

Fanatiekeling

Ik denk dat er iets fout gaat bij de instelling van de contactmogelijkheden met Zilveren Kruis. Op de contactpagina kon ik geen enkel communicatiekanaal kiezen, ook geen email! Zondagmiddag 13:24 uur. Zie de bijlage. 

PS en als ik op de mail klikte, kreeg ik een chat! Zo beschreef Henk de Jong het ook op Facebook een uur geleden. 

Groet, Feina.

Geen enkele contactmogelijkheid zondagmiddag

8 ANTWOORDEN 8

Re: Geen enkele contactmogelijkheid zondagmiddag

Medewerker

Bedankt voor het melden @Feina. We gaan het uitzoeken!

Community Manager

Hoi @Feina, de functioneel beheerder van de contactpagina heeft alles nagekeken maar kan geen foutieve instellingen vinden. Zou het zo kunnen zijn dat je een pagina open hebt gehad en die niet opnieuw hebt geladen? Pas als een pagina opnieuw geladen wordt toont deze ook de nieuwe informatie. Een andere oorzaak kan ik op dit moment niet bedenken. Als dat niet de oorzaak blijkt te zijn hoor ik het graag.

Fanatiekeling

Beste ZK, is het mogelijk dat de pagina-aanpassing door menselijke tussenkomst gebeurt? 

Jullie verklaring is niet mogelijk, omdat op een bepaald tijdstip nooit whatsapp en email gesloten kunnen zijn. 

Bovendien was er ook iemand op Facebook die een klacht had op dat moment. Dat heb ik in mijn post ook aangegeven (Henk de Jong, Facebook, ca. 13:00 uur, kreeg op bepaald moment ook chat ipv email).

Groet, Feina.

Community Manager

@Feina Ik heb het nogmaals navraag gedaan bij de functioneel beheerder. Morgen worden er door hem aanpassingen doorgevoerd op de contactpagina, en hij zal als extra check meenemen of er iets verkeerd is ingesteld. Ik kom er dus binnenkort op terug.

Fanatiekeling

@Raoul, nu het ergste, maar dat wisten jullie natuurlijk al lang. Als je op de knop EMAIL drukt, krijg je een chat met een robot, waain je na heel veel verplichte antwoorden, ( naam adres, emailadres etc. ) aan het eind in een klein venstertje nog een berichtje mag tikken! Zie de bijlage.

Groet, Feina.

Community Manager

Hoi @Feina, wat vind je dan erg? Het kleine venstertje, de robot, de verplichte antwoorden of, zoals je in de bijlage zegt tegen de chatrobot, dat deze chatbot in verhouding tot andere chatrobots onvriendelijker is?

Fanatiekeling

Het vervelende is dat er bovenaan het woord " CHAT" staat. ( zie bijlage). Daardoor denk je dat je bij de chat ipv bij de email bent uitgekomen. Ik ben niet de enige die dit zo heeft ervaren. De eerste keer meldde ik dit bij jullie als fout. En ook Henk de Jong deed dat via Facebook. Ik vind het ook erg dat jullie hierop niet reageerden. Ik vind dat jullie hadden moeten zeggen: " dat is wèl onze mail, maar onze mail begint met een chat om de NAW gegevens te vragen." 

En inhoudelijk vind ik het ook niet acceptabel. Een email knop moet naar een snelle emailmogelijkheid ( bij voorkeur een normaal emailadres) leiden, niet naar een eindeloze, irritante chat. Het is duidelijk dat jullie " email" geen email is, maar een onbemande chat, die de volgende ochtend door de chat-medewerkers wordt bekeken. 

PS De Zorgkantoren van Zilveren Kruis hebben nog wèl een mail via een webformulier met mogelijkheid om een bestand bij te sluiten. Zie de schermprint.

Groet, Feina.

Community Manager

Helder @Feina. Ik knip je reactie even op in drieën om ervoor te zorgen dat we elkaar goed begrijpen.

1. de tekst bovenaan het venster

2. de snelheid van het proces

3. de afhandeling door een medewerker

Je feedback op de titel van het venster heb ik doorgegeven (1). Daarnaast heb ik nagevraagd of het een chat is of een e-mail die verstuurd wordt wanneer iemand het proces doorloopt. Het is een e-mail en dus geen chat-medewerker die de volgende dag de chat leest (3). Blijft punt 2 nog over. Ik begrijp dat het gaat om een pilot. Wat de looptijd ervan is en of er al uitkomsten zijn, die vraag staat uit.