Extra bijdrage in je polis

Gast

Mijn vraag is n.l. het volgende dat is extra een bijdrage in je polis maar ik weet niet meer hoe het heet de naam.

Het volgende een aantal jaren ben ik in overleg met Achmea veranderd van reuma arts uit ziekenhuis te Goes naar Reumazorg omdat mijn reuma arts daar naar toe zijn praktijk heeft voort gezet heeft en mij al lang had als patient,daar voor moest ik een maandelijks bedrag meer betalen wat voor mij geen probleem was gezien de zelfde reuma arts had,die nu met pensioen gaat en waar ik niet bij reuma zorg blijft en al een afspraak gemaakt heeft met ziekenhuis te Goes.

Nu zou ik graag willen weten hoe hoog dat bedrag is geweest toen ik naar reuma zorg ben overgestapt en zelfs de naam niet meer weet van dat bedrag,zou U mij daar mee kunnen helpen.

Extra bijdrage in je polis

1 ANTWOORD 1

Re: verzekering

Medewerker

Hai @wdfaasse1290

Ik weet niet precies wat je bedoelt. Maar uit je verhaal maak ik op dat je reuma arts naar een niet gecontracteerde instelling is gegaan. Bij een niet gecontracteerde instelling krijg je niet alles vergoed, tenzij je een restitutiepolis afsluit. Bij Zilveren Kruis is dat de Basis Exclusief polis. Hiervoor betaal je ruim € 4,00 meer aan premie.

Als je nieuwe reuma-arts in een gecontracteerd ziekenhuis zit hoef je hiervoor geen restitutiepolis af te sluiten.

Hartelijke groet,

Ron Burgers