Ervaring van klantenservice

Nieuwkomer

Wat vinden jullie van de advies die je krijgt van de mensen achter de klanten service.

Waarom krijg je niet een afdelingshoofd te spreken of dat deze terugbelt.

Waarom geen advies als je ziet dat je klant teveel betaald.

Nu 2 maanden bezig om advies te krijgen of een afdeling hoofd te spreken te krijgen.

Fouten die er gemaakt wordt als je aanpassing wil aanpassen storing.

altijd schuld van overheid dat het duurder wordt.

Agis had vroeger allemaal gebouwen door het land waarom nu niet meer.

Gaat alleen nog maar om bonussen en  niet voor de klant daar te zijn.

Ervaring van klantenservice

2 ANTWOORDEN

Re: ervaring van klantenservice

Moderator
Moderator

Hallo @Markoleunk,

Je stelt heel veel vragen in jouw bericht. Ik beantwoord ze graag per vraag: 

• Wat vinden jullie van de advies die je krijgt van de mensen achter de klantenservice.

Onze klantenservice medewerkers krijgen een intensief trainingstraject. Wij zorgen daarnaast regelmatig voor kwaliteitsmonitoring door gesprekken te analiseren. Heb jij een slechte ervaring met onze klantenservice? Dan hoor ik dat graag.

• Waarom krijg je niet een afdelingshoofd te spreken of dat deze terugbelt.

Het klopt dat je geen afdelingshoofd krijgt te spreken. Wij ontvangen duizenden telefoontjes per dag. Het is onmogelijk voor onze managers om daar gesprekken van over te nemen (zij hebben dan geen tijd voor andere zaken meer over). Het is natuurlijk wel mogelijk een klacht in te dienen als je niet tevreden bent over onze service.

• Waarom geen advies als je ziet dat je klant teveel betaald.
  • Nu 2 maanden bezig om advies te krijgen of een afdeling hoofd te spreken te krijgen.

Wij verwachten van onze medewerkers dat zij het pakket adviseren dat het beste aansluit bij de behoefte van de klant. Het is dus niet de bedoeling een duurdere verzekering te verkopen aan iemand die dat niet nodig heeft. Wat voor advies heb je van ons nodig? Je kunt dit ook naar mij sturen in een privébericht. Ik help je graag verder. 

•  Agis had vroeger allemaal gebouwen door het land waarom nu niet meer.

Het klopt dat het vroeger mogelijk was om langs te komen bij onze servicepunten. Wij hebben de servicepunten gesloten omdat steeds meer mensen online verzekeringszaken regelen. Er kwamen uiteindelijk dus nog te weinig mensen langs bij de servicepunten om ze open te kunnen houden.

Groet,

Jan 

Re: Ervaring van klantenservice

Uitblinker

Hoi @Markoleunk,

Ervaringen met klantenservice¿?

Zeker, en echt niet altijd perfect, maar in doorsnee wel goed.

En ja, soms minder goede ervaringen, maar dat ligt echt niet altijd aan de klantenservicemedewerker.

Hoe moeilijk kan het soms zijn om bij een klant tot de essentie te komen van zijn ware vraag of om een klant eerst rustig te kunnen krijgen om tot de juiste vraag te komen.

Ik heb wel eens een dagje meegedraaid met de diverse vormen van klantenservice en ik mag wel zeggen dat ik daardoor toch meer respect heb gekregen voor de medewerkers als je ziet/hoort wat ze over zich heen krijgen en dit dan toch zo kunnen bijdraaien dat een klant gerustgesteld de telefoon weer ophangt.

Groet Mike