Email en telefoon

Fanatiekeling

Beste Zilveren Kruis, 

ik heb een slechte ervaring met de klantenservice. Ik had een vraag gesteld via de website. Ik ontving een email , waarin het nummer van mijn vraag staat, maar niet de vraag zelf, evenmin als het antwoord. Jullie geven dus geen schriftelijk antwoord op een vraag. Als ik vervolgens telefonisch, onder vermelding van het nummer van de vraag, verzoek om de tekst van mijn eigen vraag ( waar ik immers geen kopie van heb, omdat de communicatie via webmail ging), dan blijkt dat niet mogelijk! 

Ik ben van mening dat op deze manier elke normale manier van communicatie ( ik had de mail gekozen om mijn vraag te stellen), de nek wordt omgedraaid.

Zie de bijlage. 

Groet, Feina.

Email en telefoon

6 ANTWOORDEN 6

Re: Email en telefoon

Voormalig medewerker Zilveren Kruis

Beste @Feina,

Wat vervelend dat je dit zo hebt ervaren. Het is niet gebruikelijk dat er niet inhoudelijk op een mail kan worden gereageerd.

Ik zou daarom graag intern willen kijken hoe dit heeft kunnen gebeuren. Als je dit wil dan hoor ik dat graag. Heb hier namelijk even jouw goedkeuring voor nodig.

Groeten,

Jordan

Fanatiekeling

@Jordan, ja, je hebt mijn toestemming. Ik wil graag een schriftelijk antwoord.

Groet, Feina.

Ha @Feina,

Dank! Ik ga het verder voor je uitzoeken.

Groeten,

Jordan

Fanatiekeling

Een verslag van de gebeurtenissen:

Naar aanleiding van mijn email gaf Zilveren Kruis aan dat het niet duidelijk genoeg was en dat ik moest bellen. Bij de telefonische klantenservice bleken ze de eerdere mail niet te kunnen nalezen. ( ik had wel het nummer van de vraag).

In het volgende emailcontact vertelde ZK zelfs dat mijn email zou zijn weggegooid. @Jordan heeft daarop achter de schermen toch mijn webmail kunnen terugvinden. 

Mijn conclusie is dat de beantwoording van klantenvragen niet goed gecoordineerd wordt. Het lijkt er op, dat ook webmails altijd terugverwezen worden naar de telefoon. Ik ga mijn vraag opnieuw stellen via de webmail en ben benieuwd of ik nu wel een antwoord krijg.

Groet, Feina.

Ha @Feina,

Goed dat je hier in het topic een update over geeft. Deze situatie is verder besproken met de manager en is niet gebruikelijk. Hou je ons even op de hoogte als je de vraag opnieuw hebt gesteld?

Groeten,

Jordan

Verwijderde account
Niet van toepassing

Bericht op verzoek van de auteur verwijderd.