Eigen risico, wat vind jij daarvan?

Re: Eigen risico, wat vind jij daarvan?

Vertrouwd gezicht

Helemaal goed LL1958. De medewerkers van veel bedrijven en waarom niet ook de medewerkers van ZK zijn, laat ik het anders uitdrukken, geconditioneerd in de wijze waarop antwoorden moeten worden opgesteld. Dat kan ook niet anders want het zou ernstige gevolgen hebben voor de carriere, in of extern, als iets anders zou worden gezegd of gesteld. Het gevolg is naar mijn mening wel dat de onderwerpen daardoor "oeverloos" worden. Je kan je nog zo hard opstellen een straight antwoord krijg je niet. Dat zie je in bijna alle discussies terug. Een soort welles // nietes zonder uitzicht op het krijgen van gelijk. 

Nieuwkomer
Meer dan schandalig! We kunnen door onze leeftijd en ongeneeslijke ziekte en een chronische ziekte NIET meer rondkomen, terwijl we het eerder goed hadden! Schaam je regering en verzekeraars, ja idd jullie zijn ook geldwolven die miljarden op de plank hebben liggen.

Vaste bezoeker
Ja en als je niet de medicijnen gebruikt die zijn voorgeschreven door ZK kun je een rekening verwachten die kan oplopen tot €250. Ja ja ik heb het al meer gesteld marktwerking en aandeelhouders en groot verdieners van de zorgverzekeringen. gr. Duifje