Declareren reanimatiecursus preventieve cursus

Starter

reanimatie cursus geven

in mijn vrije tijd ga ik reanimatiecursussen geven omdat ik het belangrijk vind dat zo veel mogelijk mensen kunnen reanimeren.

Hiervoor vraag ik een vergoeding om mijn kosten te dekken.

Ik ben gecertificeerd opleider conform de normen van de nederlandse reanimatieraad.

Ook de hartstichting eist dit opleidingsniveau

ik ben geen partner van de hartstichting, want hiervoor is een stichting verplicht, en de kosten hiervan moet ik dan weer in de opleidingskosten verwerken.

mijn cursisten kunnen de kosten van de cursus (deels) declareren onder preventieve cursussen, ook bij Zilveren Kruis.

kan u mij aangeven waaraan de factuur moete voldoen om in aanmerking te komen voor declaratie?

Voor de KVK hoef ik niet in te schrijven, en voor de belastingdienst ben ik geen ondernemer omdat ik geen winstoogmerk heb. ik heb dus ook geen btw nummer.

echter mijn cursisten zijn deels jullie klanten, en zullen een factur overleggen samen met een ERC/NRR cursus certificaat.

Graag hoor ik of dit voldoende is om de cursus gedeclareerd te krijgen.

samen maken we Neerlanfd dan een beetje veiliger!

Eric

• Beleid
  • Gezond leven
  • Hart- en vaatziekten

Declareren reanimatiecursus preventieve cursus

2 ANTWOORDEN

Re: reanimatiecursus preventieve cursus

Moderator

Hallo Eric,

Wat goed dat je reanimatiecursussen wil gaan geven. En dat je hiervoor ook al een gecertificeerde opleiding hebt gevolgd. Om een leven te redden kan inderdaad soms 1 persoon het verschil maken.