De Belangrijkste Veranderingen volgens Zilveren Kruis

Fanatiekeling

Een verzekeraar behoort veranderingen in de polis te communiceren, zodat verzekerden kunnen beslissen of ze verzekerd willlen blijven. Dat is een basisprincipe van verzekeren. 

Nu blijkt er op jullie website een fout te staan, waardoor een groot deel van de verzekerden de " Belangrijkste Veranderingen" niet kan vinden op de website. De fout zit in de pagina met de downloads. Op de onderste regel staat de link naar de Belangrijkste Veranderingen. Maar dit pdfje is vervangen door een ander, onbelangrijk lijstje bij het Collectief Thuiszorg ( en misschien ook (alle) andere collectieven.) Zie de bijlage. 

Zie ook het topic : " hoe-zijn-de-Belangrijkste-Veranderingen-gecommuniceerd"  :      https://forum.zilverenkruis.nl/t5/Polis-en-beleid/2018-hoe-zijn-de-Belangrijkste-Veranderingen-gecom...

Groet, Feina.

De Belangrijkste Veranderingen volgens Zilveren Kruis

3 ANTWOORDEN

Re: De Belangrijkste Veranderingen volgens Zilveren Kruis

Moderator

Hallo @Feina,

Ik denk dat je eerder ergens de collectiviteit 'Thuiszorg' hebt aangevinkt. Je ziet nu door een cookie de pdf die specifiek voor die collectiviteit is. Als je je browsers sluit, een nieuwe browser opent en je cookies weggooit dan zie je op dezelfde plek de algemene pdf met veranderingen als het goed is. Wil je eens checken of dat klopt?

Fanatiekeling

@Corine V dat is het punt niet. 

Ik had de collectiviteit al weggegooid en dan verdwijnt hij bij de downloads. 

Het punt is dat de "belangrijkste veranderingen " niet worden getoond aan deze collectiviteit. Er staat wel een kopje " belangrijkste veranderingen", maar dat komt uit bij een ander bestandje. Met andere woorden: deze verzekerden kunnen de echte belangrijkste veranderingen niet vinden op de website!

Ik ben van mening dat de website fout in elkaar zit. Ik vind het gevaarlijk om de website-pagina's aan te passen aan 

de collectiviteit. Hier zie je wat er kan gebeuren.

Groet, Feina.

Moderator

Hallo @Feina, ik snap nu wat je bedoelt. Het is inderdaad beter wanneer beide pdf's getoond worden. Ik ga contact opnemen met mijn collega's van online!